hei kuinka voin auttaa? hei kuinka voin auttaa?
Rauhotu nyt saatana! Rauhotu nyt saatana!
Tonnin spurdo Tonnin spurdo
Teukka ministerinä Teukka ministerinä
Witold Pilecki - Inmate 4859 Witold Pilecki - Inmate 4859
Paint-joulukalenteri: luukku 19 Paint-joulukalenteri: luukku 19
''S'' stands for? ''S'' stands for?
Spoop Spoop
Varusvaihto Varusvaihto
:^) :^)
in the 90's in the 90's
Führer Führer
Heitä valtionkirkko voltti! Heitä valtionkirkko voltti!
Suojeluhälytys Suojeluhälytys
Yrittäkää edes nostella Yrittäkää edes nostella
Fernando Approves Fernando Approves
Lukisin Lukisin
Pitääpäs ottaa hieman juomaa... Pitääpäs ottaa hieman juomaa...
Hmmm.... Hmmm....
Seksuaalisesti haluttava :3 Seksuaalisesti haluttava :3
Yrjistä :D Yrjistä :D
Mitäs teet :3 Mitäs teet :3
just a ''girl'' things just a ''girl'' things
Joulukalenteri 2017 - Luukku 14: "Scarlett ja joulupallo&am Joulukalenteri 2017 - Luukku 14: "Scarlett ja joulupallo&am
 401 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 10.03.2026 05:32:02
[ + 2 - | ]

Ja tuo meiltä on viety.

[86606] [1000022986.jpg] [0.07 MB] [604x389] [] []
1000022986.jpg

tokmanni

 · 

kalja

(270)  · 

lapin kulta

(7)
10.03.2026 05:42:56
#741598 [+1] Piilota Suosittele

Tosta tuli mieleen tapahtuma kun kasarilla yläläasteella paikallinen pulsu kävi hakeen meille välitunnilla kaljaa. Oltiin sitten pikku pöhnässä koulupäivä. :D

10.03.2026 15:33:35
#741676 [+2] Piilota Suosittele

Ei lappari maistunut, kun mäyräkoiran karhua sai 8,95€, olvi cxx 7,95€, lahden erikoinen 8,28€, ruuti 8,28€ ja korillisen karjalaa 14,55€ (sis.koripantin).

Noilla eväillä kiiteltiin Vanhasen Mattia, ettei tarvinnut tallinnasta hakea 11-13€ IV-kalja laatikkoa, kun lähellä sijaitsevat ässä, cassa, ruokavarasto ja cittari myi n.16-17€:lla 24-pulloa hyvää kaljaa ja kun budejetti oli 20€ niin siihen päälle sai smartin / bonuksen topan, tai askin LM:mää.

10.03.2026 18:08:10
#741702 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä nuo muutkin hinnat on aika edullisia nykyiseen verrattuna, parempaa tonnikalaa 3 purkkia 1,5€, nykyään purkki Coopin halvinta paskaa maksaa enemmän. Sama tuossa puurossa, eurolla kolme pakettia, nykyään et saa edes sitä yhtä pakettia eurolla.

[ 9 viestiä | ]