Kissagifejä Kissagifejä
Ei vittu :D Ei vittu :D
välipala välipala
Vihervasemmiston kaksoisstandardit Vihervasemmiston kaksoisstandardit
Niiskuneiti Niiskuneiti
3d printterillä ase 3d printterillä ase
Ampiainen suoja Ampiainen suoja
Cowboy heittää jalalla koreasti Cowboy heittää jalalla koreasti
Hello Haley's comet Hello Haley's comet
Me Miehet Me Miehet
Sauli Niinistö, EU ei noudata perussopimuksiaan Sauli Niinistö, EU ei noudata perussopimuksiaan
Russians Russians
Killing Ground Killing Ground
hyvää musaaa teilkle homoille hyvää musaaa teilkle homoille
Pulkkinen - Ruusu Show (isä) Pulkkinen - Ruusu Show (isä)
Jammun vaalimainos Jammun vaalimainos
Näyttävä sisääntulo Näyttävä sisääntulo
Kuka ajattelisi rikkaita? Kuka ajattelisi rikkaita?
Kattokaa sitä ja naurakaa Kattokaa sitä ja naurakaa
Gary Glitter - Leader of the Gang Gary Glitter - Leader of the Gang
onni onni
Kuva natseista ryöstelemässä kauppoja jenkkilässä Kuva natseista ryöstelemässä kauppoja jenkkilässä
Mikä toi on? T. Pihvi Mikä toi on? T. Pihvi
Tämän takia teen muistiinpanot kännykällä Tämän takia teen muistiinpanot kännykällä
 665 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 22.03.2024 13:43:54
[ + 3 | ]

Ahtaajat

[69038] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [2048x1388] [] []
tiedosto.jpg

akt

 · 

lakko

(15)  · 

ahtaajat

 · 

lasti

 · 

kontti

(5)
22.03.2024 20:38:32
#608265 [+-] Piilota Suosittele

>>608198
Eli suunilleen saman verran kuin minä 6-12 tuntisesta työpäivästä jos homma sitä vaatii.

Lasken etukuormaajan trukiksi jos siihen laittaa kauhan tilalle sakarat. Yritä nyt tavanomaisella butaanitrukilla liikkua metsässä.

22.03.2024 22:53:54
#608307 [+-] Piilota Suosittele

>>608265
No siis joo, trukki voi olla pieni sähkökone taikka sitten Hyster jonka nostokyky on 5000kg. Sellanen siis diesel vehje jolla voi nostaa rekkaan 20 jalan kontin missä pari Koneen hissimoottoria sisällä.

*hihi* Rekka :D

24.03.2024 02:36:25
#608803 [+-] Piilota Suosittele

>>608277
Älä pidä purkkia perseessä ennen aukaisua, vaan aukaisun jälkeen

Ah, olisipa joku viisaampi aikaisemmin sanonut. Saako sen silti tunkea perseeseen. Siis erikeepperipeken tai sun tms?

>>608307
Nostovipuvarsi takana, mutta huomaa että on metalli vähän elänyt. Painaa 12 tonnia, luulen silti että 5 tonnia voisi olla haaste. Meillä on 2 tonnin testibetoni, mutta se liikkuu kuin heliumpallo.

[ 10 viestiä | ]