Aamupala saatana Aamupala saatana
Yip Yip
huara kissa huara kissa
Naiset ovat enää vain ruoanlaittoon Naiset ovat enää vain ruoanlaittoon
Aamukahavit Aamukahavit
oon toi kissa oon toi kissa
Tankistajat Tankistajat
Ihana nainen Ihana nainen
Neekeri ratsastaa valkealla norsulla Neekeri ratsastaa valkealla norsulla
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Persun ymmärrys Persun ymmärrys
Polycoria Polycoria
Ihana joku mikä lienee Ihana joku mikä lienee
Kaikki paskaksi! Kaikki paskaksi!
Eiku mulla on oikeus kuulitko :D Eiku mulla on oikeus kuulitko :D
My heart will go on My heart will go on
Lapsena Lapsena
Win Win
murakka tekoäly murakka tekoäly
Polyesteri Polyesteri
Filosofi pirkkis Filosofi pirkkis
Kahvimaitoa Kahvimaitoa
Se on tämmöstä. Ei laske. Se on tämmöstä. Ei laske.
Kaljantai, 365/2024 Kaljantai, 365/2024
 943 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.41 MB, 1 tiedosto, 17.03.2024 20:48:46
[ + 1 | ]

Ruotilaisessa metrössä

[68842] [tiedosto.mp4] [1.41 MB] [460x818] [14.82s] [] []

metro

(37)

neekeri

(1402)

maahanmuuttaja

(54)

parasiitti

(57)  · 

kiintiöneekeri

(6)  · 

hiekkaneekeri

(48)  · 

sharia

(47)  · 

islam

(207)  · 

muslim

(9)  · 

ahmed al-raiskhar

(33)  · 

mamu

(210)  · 

blm

(181)  · 

sdp

(559)  · 

demarit

(141)  · 

vihreät

(424)  · 

kulttuurin rikastuttaja

(18)
17.03.2024 21:42:49
#606889 [+4] Piilota Suosittele

Ei takana seissyttä jätkääkään sen vertaa kiinnostanu, että
mitään edes sanonu tuolle pässille. Jos tuollaista paskaa
opettelee sietämään, niin se pahenee kokoajan, jos
poikia ei kukaan kouluta siihen, että miten näilläkorkeuksilla
käyttäydytään.

17.03.2024 23:04:17
#606908 [+1] Piilota Suosittele

Se on rikkaus ja voimavara.. toivottavasti oppivat ettei sdp:n äänestäminen kannata.. no eivät tietenkään opi.. :(

19.03.2024 17:56:46
#607233 [+1] Piilota Suosittele

>>606889 Olisi aika typerää riukuniskan puuttua kun joutuisi varmaan tappelemaan ja jos voittaisi, linnareissu, häviäisi, silti varmaan molemmille rangaistus..

21.03.2024 00:34:13
#607646 [+-] Piilota Suosittele

>>607233 Kyllähän sen tiedostaa, että riski lainsäädännöllisistä ongelmista
on aavistuksen liian ilmeinen. Etenkin kun oletettavasti sankari ei ymmärrä
kuin bulabulaa ja vanhankansan luuvitosta.
Viittomakieleen jos pitää mennä, niin ymmärrettävästi ei haluaisi omaa
arkeaan pilata yhden pässin takia.

21.03.2024 23:24:34
#607913 [+1] Piilota Suosittele

>>607646
Siinä olisi ollut kyllä hyvä tilaisuus ottaa seläntakaa kuristus, oikeusjärjestelmämme ei kannusta sellaiseen. Siis oikeuteen. Tai pikemminkin mikä on oikein.

22.03.2024 12:23:32
#608064 [+1] Piilota Suosittele

>>607913 Tänäpäivänä ongelma tuleekin siitä, kun vanhemman
kansan ns. moraalinen oikeus ja kirjanopillinen oikeus
eivät ole samaa mieltä toimintatavasta.
Ja miten siihen ongelmaan päädytään on liian usein sen takia,
kun muualta tullut osapuoli ei halua kunnioittaa kumpaakaan.
Eli vähissä ovat vaihtoehdot, jos ei halua itselleen seuraamuksia.
Olettaen, että lyö ja katoa ei ole vaihtoehto.

[ 11 viestiä | ]