Geraltilla meni lujaa Geraltilla meni lujaa
Monty Python - Italian Lesson Monty Python - Italian Lesson
Julmaa Julmaa
manuliihh :3 manuliihh :3
♀♀Lauantai on Lesbopäivä♀♀ ♀♀Lauantai on Lesbopäivä♀♀
Ned sherwoodissa Ned sherwoodissa
kawaii kawaii
Sulla on tuossa jotain :3 Sulla on tuossa jotain :3
Hitler In Minehead Hitler In Minehead
Ihmebantu - kakka Ihmebantu - kakka
@TeppoK @TeppoK
Katsokaa mitä minä osaan Katsokaa mitä minä osaan
Niin saatana Niin saatana
VR ja 4 vuodenaikaa VR ja 4 vuodenaikaa
tonko näkösistä miehistä naiset tykkää? XDDD tonko näkösistä miehistä naiset tykkää? XDDD
"Löydä ensin takiainen hiekkalaatikostasi" "Löydä ensin takiainen hiekkalaatikostasi"
Börh uppeja ei blokata ;3 Börh uppeja ei blokata ;3
Kauppareissu edessä Kauppareissu edessä
Aamupuuro kadoksissa Aamupuuro kadoksissa
Pyllyilyä Pyllyilyä
Ihana nainen Ihana nainen
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
lääh puuh lääh puuh
False Positive - Ill Repute False Positive - Ill Repute
 887 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 17.03.2024 18:38:08
[ + 1 | ]

Saab 99 Turbo

[68839] [tiedosto.mp4] [0.24 MB] [460x816] [7.78s] [] []

17.03.2024 19:55:55
#606861 [+-] Piilota Suosittele

Olin joskus ostamassa kesäautoksi vuoden '98 Saabia. Viimeisiä New Generationeita. Autoa oli laitettu harrastekäytössä aikalailla ja 300 heppaa siellä piti olla. Rahaa oli mennyt rutkasti.

Olin sopimassa jo koeajoja, kunnes myyjä ilmoitti että vekotin vuotaa jäähdytinnestettä hieman, mutta että voisi sitä ostamaan tulla ja hyvittää hinnassa jotain. Tuollaisessa laitetussa autossa kun vaihtoehdot olivat helpoista todella ikäviin, niin jäin odottamaan tilannetta. Jossain vaiheessa myyjä viestittikin, että selvittelee ongelmaa. Auto katosi myynnistäkin siinä hetken päästä... kunnes tuli puolen vuoden päästä takaisin myyntiin. Oli pitänyt tehdä koneremontti. No, ei tullut ostettua Saabia silloin eikä sen jälkeen.

17.03.2024 20:22:50
#606870 [+-] Piilota Suosittele

>>606861 Hieman vastaavaa kuulin eräältä, joka oli oli ostanut liikkeestä
kuulemma melko virkeän turbo volvon. Samana iltana, kun
olivat tulossa kotia reissusta, niin motarilla rupesi pitämään hassua ääntä.

Ei tiensivuun päässyt, kun lakkasi kone pyörimästä omin voimin. Hinautettiin
liikkeen pihaan ja seuraavana päivänä avattiin kone joka oli totaalisesti
leiponut kiinni jostakin laakeriviasta. Myyjä yritti ensin tarjota uutta
konetta, joka ei ollut turbolla. Joten hyvitys ei oikein käynyt lukuun, että
miksi helevetissä hän maksaisi turboversion hinnan karvalakista, joita sai
huomattavasti halvemmalla.

Myyjä luonnollisesti oli hieman kärttyinen, että hänelle jäi pihaan
konerikkoinen volvo rahojen palautuksen jälkeen.

Tuttu vain tiesi sitten ainakin välttää kyseistä mallia sillä moottorilla,
koska kuulemma tyyppivika tiettyjen kilometrien jälkeen.
Eli onni että leipoi heti ekana iltana. Käytännössä vain muutama tunti
siitä, kun auto oli ostettu. Ei ollut oikein vänkäämistä, että
oliko vika jo olemassa ostohetkellä vai ei.

[ 5 viestiä | ]