Työmiähen saaliz Työmiähen saaliz
Läski Läski
tahtoisin vain katti matikaista tahtoisin vain katti matikaista
naisvihaa naisvihaa
Fengshuita kymmenkopeekkaisista Fengshuita kymmenkopeekkaisista
Kakkuja Kakkuja
Pelle Hermanni ja Pelle Palanen Pelle Hermanni ja Pelle Palanen
Muutama webm 29 Muutama webm 29
Kulkukissa Kulkukissa
Hapsi_n tiistaijumppa Hapsi_n tiistaijumppa
Mä lopetin sun seuraamisen jus tähän paikkaan Mä lopetin sun seuraamisen jus tähän paikkaan
Punaisten lyhtyjen alue Punaisten lyhtyjen alue
Lapset mukaan töihin päivä Lapset mukaan töihin päivä
Annas ku täti vähä nostaa :D Annas ku täti vähä nostaa :D
Panomies Panomies
tuomio tuomio
vitun hessu vitun hessu
Sauli Sauli
Uutiset vähissä Uutiset vähissä
Aaah Aaah
Korjasi näkönsä :3 Korjasi näkönsä :3
Joulupikkuhousut Joulupikkuhousut
oof, Right in the sausage wallet oof, Right in the sausage wallet
noituutta noituutta
 755 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 07.07.2022 11:08:28
[ + 0 | ]

Ihmisroskia?

[65574] [tiedosto.png] [0.15 MB] [1080x1006] [] []
tiedosto.png

07.07.2022 12:10:05
#584147 [+5] Piilota Suosittele

Minulle on sama mitä kaiken maailman juliat ajattelevat nisteistä. Minulle nisti on nisti, joka on ongelma jotka sietää siivota pois kaduilta. Jolia voi majoittaa omalle pihalleen nuo ihmiset. Tarjota vaikka piparia heille samalla.

07.07.2022 13:09:08
#584152 [+2] Piilota Suosittele

Yleensä kun siivotaan roskat pois, niin ne menevät roskiksen kautta lajitteluun, kierrätykseen ja maantäyttöön.
Uutisessa mainitut bio & ongelmajätteet sen sijaan vaeltavat siivoamisen jälkeen sieltä "roskiksesta" takaisin joko samalle tai toiselle paikalle jonka muuttavat yhteen kerääntyessään kielletyksi avokaatopaikaksi joka taas on monin eri tavoin vaarallinen muille ihmisille ja eläimille.

08.07.2022 02:58:37
#584374 [+-] Piilota Suosittele

No voi jumaliste ku nyt mieli pahottu. Poliisi teki näille palveluksen ja tekee sitä päivittäin. Viemällä putkaan tai sairaalaan on moni henki pelastettu, myös omani 15v sitten. Tosin putkasta vasta kun en liikkunut ja he (vartijat ja se osasto poliisista) eivät ole valtuutettuja koskemaan kameranauhojen tallenteisiin.

Minua ei kadulta siivottu, minut kuskattiin asemalle ihan kaverin toimesta.

Ota nyt siitä herne nenään? Entä jos 1% eli kymmenen näistä olisi kuollut koska ei "siivottu"?

08.07.2022 17:00:57 | 17:01:55
#584496 [+-] Piilota Suosittele

>>584484
Mitä vittua nyt taas :D Oli kyllä taas vammanen kommentti sulta vaihteeks. Siis kahvia joka on päihdyttävä ei lasketa päihteeksi tai "edes" huumeeksi eli laittomaksi päihteeksi (kahvi siis kai on laillista suomessa, paitsi ilmeisesti piritorilla)? Mitä vittua oikeesti.

[ 22 viestiä | ]