rihanna rihanna
Ei mitään nähtävää Ei mitään nähtävää
koko perheen elokuva koko perheen elokuva
mitäs sinä surffailet siellä mitäs sinä surffailet siellä
Shokakola Shokakola
Nakuankka ja Woke Spider-Man Nakuankka ja Woke Spider-Man
mis mun wolttineekeri viipyy mis mun wolttineekeri viipyy
Börheät halikaverit Börheät halikaverit
sativa sauli sativa sauli
kyl se näin on kyl se näin on
Nyt vatkataan Nyt vatkataan
söpö leipä söpö leipä
kiivit to me bay kiivit to me bay
puntilla puntilla
Pyllypuuhia Pyllypuuhia
Hämähäkki Hämähäkki
Kasvituotteet ei ole ihmisen ruokaa Kasvituotteet ei ole ihmisen ruokaa
Siilille lääkettä Siilille lääkettä
No nyt jäi ne housutkin No nyt jäi ne housutkin
Minulla on unelma Minulla on unelma
Jekku Jekku
vanha sukelluspuku vanha sukelluspuku
Ja sitten herätyskello soi Ja sitten herätyskello soi
vitun vinosilmät vitun vinosilmät
 862 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 22.06.2022 20:45:37
[ + 3 - | ]

lenkkiä haarukkaan

[65270] [sininen-lenkki.png] [0.44 MB] [526x598] [] []
sininen-lenkki.png

sininen lenkki

 · 

dildo

(156)  · 

kikkeli

(220)
22.06.2022 20:57:55
#579952 [+1] Piilota Suosittele

Tyttönen on ihan oikeassa. Ei ole HK:n sinisen voittanutta.


Siis syötävänä. En osaa sanoa muusta käytöstä. Ehkä luolaston naiset osaa kertoa paremiin. Ja ehkä jotkut miehetkin.

22.06.2022 21:15:53
#579966 [+-] Piilota Suosittele

No lenkissä on se ikävä puoli, että se on niin perskuleen suolasta. Sitä ku käyttää leluna niin liukkaria ei tarvita, mutta paikat rohtuu ku suola syövyttää. Mieluummin käyttäsin lämmintä patonkia.

22.06.2022 21:33:39
#579984 [+-] Piilota Suosittele

>>579959
En koske leivoksiin.
EU päätti että lihapitoisuuden takia HK:n lenkki on leivos, toki HK nosti lihapitoisuuttaan myöhemmin mutta en ole sen jälkeen lenkkeihin koskenut.

22.06.2022 22:20:01
#580015 [+-] Piilota Suosittele

Isot pojat on sanonu että pitää syödä hookoon sinistä kun se on niin lekendaarista vaikka se onkin niin mautonta paskaa ettei siitä saa mitään kelvollista ruokaa mutta kun isot pojat sanoo niin sitä pitää ostaa

[ 5 viestiä | ]