Näihin maihin lähetetään rahaa Näihin maihin lähetetään rahaa
Miksihän.. hmmm.. 🤔 Miksihän.. hmmm.. 🤔
E-P:n kone- ja tarvike E-P:n kone- ja tarvike
Slayjerin pesukone Slayjerin pesukone
Tämä on lunnonvastaista toimintaa Tämä on lunnonvastaista toimintaa
kuka muistaa kuka muistaa
kenway, hapsi ja valupertti kenway, hapsi ja valupertti
Oskarit Oskarit
Ylilaudan mielipide Reijokoiraksen sarjakuvista Ylilaudan mielipide Reijokoiraksen sarjakuvista
Unclesampatriot Unclesampatriot
Hyi kauhea Hyi kauhea
wc paper fail wc paper fail
Opel Ascona Opel Ascona
Virgin-Aho vs Ano Chad Virgin-Aho vs Ano Chad
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Suvakin pieruaivot Suvakin pieruaivot
En ymmärrä mikä tässä mättää En ymmärrä mikä tässä mättää
WC taidetta jossai mestoilla WC taidetta jossai mestoilla
guggo guggo
Mummo Mummo
Rotat Rotat
4 hassunhauskaa kuvaa 4 hassunhauskaa kuvaa
weed weed
Damn Damn
 825 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.02 MB, 1 tiedosto, 23.11.2018 21:05:56
[ + 5 | ]

Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa?

[20844] [havikkisakki.jpg] [3.02 MB] [4160x3120] [] []
havikkisakki.jpg

eväspussi

 · 

hävikki

 · 

ruoka

(403)
23.11.2018 21:59:41
#124658 [+-] Piilota Suosittele

K-ketjulla ovat muutenkin niin nuivia eräpäiväalennusten kanssa. Pitkin hampain laitetaan -30% lappuja kaheksan jälkeen ruokiin jotka heitettävä aamulla pois. Kauppa sulkee ysiltä.
Tolla -30% ei kuiten vielä osta pakkaseen jotain ns. mukiinmenevää vaan se jää ainakin itellä vielä hyllyyn, ellei oo just sitä tiettyä mitä ois muutenkin ostanu.

23.11.2018 23:11:35
#124692 [+-] Piilota Suosittele

>>124689
Tai osa vaan ei viitti mennä niin löysillä kuin haluaisi. Kaupan pomosta se kai on kiinni, pelkät kassatyöntekijäthän ei noita voi ratkasta vaikka ois kuinka maalaisjärkinen idea. :I
Kauppojen roskiksia dyykatessa on tullut vastaan kanssa erilaisia menettelyjä.
Muutamassa harvassa jätetty syöntikelpoinen siististi roskiksen päällimmäiseksi, joskus jopa kassiin roskiksen viereen, ja osassa taas leipä ja lihapaketit puhkotaan+päälle kaadetaan vanhat maidot ja jugurtit jotta et varmasti saa sieltä edes yhtä kuivaa sämpylää itelles.

24.11.2018 01:52:49
#124738 [+-] Piilota Suosittele

>>124692
Eli pilataan se viimeinenki hyötykäyttö-mahdollisuus? Aika hanurista jos noin tekevät. Täälläpäin on vissiin k-kauppiasparilla sen verran släkkiä, et kärsii tämmöstä tehä. Sitten asiaa isommassa mittakaavassa miettien, niin tällä saa parhaiten säälipisteitä ja minimoitua hävikkiä, vaikka ei tästä voittoa tuskin kukaan tee.

24.11.2018 03:18:56 | 03:19:56
#124756 [+-] Piilota Suosittele

>>124738
Jep, en tajua sinällään miksi osa sitä harjottaa. Toki jos dyykkaajat sotkee paikkoja yms niin sitten sen ymmärtäisi, mutta tuo yksikin jossa alkoivat pilaamaan roskiin heitetyt paketit oltiin aina oltu siistejä.
Voittoa ei varmasti tee, mutta hyvää mainosta tollaset kuvan kaltaset, ja säästäähän kauppa myös jätekuluissaan. Jokainen roskalaatikon tyhjennys kuiten maksaa ja jos myymällä alessa/lahjottamalla kaman joka ei normisti myy pääsee ainakin eroon useammasta jätekilosta per viikko.

24.11.2018 10:01:54
#124784 [+-] Piilota Suosittele

Koskaaaaaaaa. kauppias ei halua antaa mitää hinnan alle. KOFF-jakeluissa on huomattu, että kaikki K-merkeettien varastot ovat helevatin pieniä vaikka kauppa olisi kuinka iso. Tunge muutama dolly niin on täynnä. Vittujen vittu.

24.11.2018 12:03:29
#124826 [+-] Piilota Suosittele

>>124756
On siinä liikeideaakin. Muutoinhan iso osa porukasta kävis vaan nappaamassa sieltä roskiksen vierestä pakkaseen tilaisuuden tullen.

Vähän röyhkeää puhkoa ja paskoa niitä paketteja, mutta kenelleppä ei raha kelpaisi.

24.11.2018 14:39:20
#124869 [+-] Piilota Suosittele

Ei voi, kun maahanmuuttajat ei pysty elämään ilman ruokaa vastaanottokeskuksissa, mutta vanhukset pystyy, koska niiden on pakko.

25.11.2018 13:01:42
#125130 [+-] Piilota Suosittele

>>124826
En jaksa uskoa että sieltä keskipalkkaset menee onkimaan evästä josta saattaa tai ei saata saada vatsataudin. :3 Niitä roskiksen viereen jätettyjä almuja oon nähnyt ääriharvoin, ja ne on kai jossain määrin luvattomasti tehtykin, mutta niitä tosiaan joskus on kaikessa hiljasuudessa sinne laitettu.

[ 13 viestiä | ]