Älkää toljottako. Tehkää töitä Älkää toljottako. Tehkää töitä
Taivaassa. Taivaassa.
Dungeon king Dungeon king
Datailua Datailua
xD xD
Vaihtokauppa Vaihtokauppa
Sinne sujahti Sinne sujahti
Siisti skini Siisti skini
kuinka diilata ongelmien kanssa 2019 edition kuinka diilata ongelmien kanssa 2019 edition
Työergonomia Työergonomia
Baariruusu Baariruusu
markku korjaa markku korjaa
Rikkaus! Rikkaus!
Kelaus aika Kelaus aika
Onnen kräkipiippu Onnen kräkipiippu
Nukkumatti kusipää homo Nukkumatti kusipää homo
Nintendo Nintendo
Olio Olio
lembäälän hobitti lembäälän hobitti
Ryhdy vegaaniksi niin voit jatkaa homoilua. Ryhdy vegaaniksi niin voit jatkaa homoilua.
:) :)
Dojyaan~ Dojyaan~
Wanha Wanha
Läski pasq Läski pasq
 704 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 16.06.2022 23:15:24
[ + 6 - | ]

Lisää muslimeja Suomeen.

[65148] [20220616_231442.jpg] [0.12 MB] [720x1209] [] []
20220616_231442.jpg

honkasalo

 · 

afgaanit

16.06.2022 23:48:44
#578474 [+5] Piilota Suosittele

Miksi afgaanien? Niistä ei ole muuta kuin harmia. Jos sieltä otetaan porukkaa nii oikeasti niitä naisia ja lapsia. Siis semmosia lapsia joilla ei kasva parta.

17.06.2022 05:52:02
#578530 [+2] Piilota Suosittele

Afganistan on ollut viimeiset 43-vuotta eriasteisessa sotatilassa, joten miksi juuri nyt sieltä tulevien "pakolaisten" maahantuloa pitäisi helpottaa?
Jo 1990 luvulla kun neukkula korisi kuolon tuskissaan tuli sieltä näitä Barren liittolais somaleita ja neukkujen yhteistyö kumppani afgaaneja (esim.Nasima Razmyarin isä perheineen).
Seuraavaksi tuli näitä iran, irak, turkki ja kreikan kiertäneitä turvapaikka shoppailija afgaaneja jotka olivat kierrelleet jopa 15-vuotta em.maita etsien maata jossa saa parhaan elätyksen.
Samaan joukkoon kuuluu myös "afgaanit" jotka ovat jo toisesa polvessa syntyneet esim.pakistanissa, iranissa jne mutta sitten päättäneet lähteä turvallisesta synnyin / kotimaastaan pakolaisiksi vanhempien / isovanhempien kansalaisuutta hyväksikäyttäen.

[ 7 viestiä | ]