Vitsi Vitsi
Mustat ja valkoiset. Mustat ja valkoiset.
Convert Convert
puu puu
Biden ja Obama. Biden ja Obama.
voima aku voima aku
world longest poo world longest poo
Kaunis lokki Kaunis lokki
asteroidi asteroidi
mysteeri metsuri mysteeri metsuri
One Visionin tekoa One Visionin tekoa
AAAAAAAA!!!!! AAAAAAAA!!!!!
Virgin viikinki vs chad finni Virgin viikinki vs chad finni
Vallankumouksen tuulet Vallankumouksen tuulet
Juuri näin! Juuri näin!
Paco teille suomenta! Paco teille suomenta!
Haahaa Haahaa
koira menettäny toivonsa koira menettäny toivonsa
myrskyluodon kondola myrskyluodon kondola
eläin aktivistit eläin aktivistit
Pari kuvaa palefacesta Pari kuvaa palefacesta
isoäiti paskalla isoäiti paskalla
Alec Kaljuvoitto tietää nyt miltä se tuntuu Alec Kaljuvoitto tietää nyt miltä se tuntuu
Jaakolle turvallinen tila äkkiä! Jaakolle turvallinen tila äkkiä!
 971 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 16.06.2022 23:48:10
[ + 3 | ]

Sanna "Ei mitään häpyä" Marin

[65149] [tiedosto.png] [0.86 MB] [609x1391] [] []
tiedosto.png

sanna marin

(322)  · 

sdp

(559)
17.06.2022 01:00:46
#578498 [+5] Piilota Suosittele

Onhan se nyt ennenkuulumatonta, että aiemmin on antanut, mutta nyt ei enää anna. Ei sillä tavalla saa mieltä muuttaa. Kyllä sitä lasta ja varsinkin persettä pitää saada kuvata. Kaikki muu loukkaa valkoisen heteromiehen oikeuksia.

17.06.2022 06:51:19 | 06:51:58
#578541 [+3] Piilota Suosittele

No kai Sanna saa päättää millon lopetetaan kuvaaminen? Ja plus noi iha vauva kuvat ei oo sillee myöhemmällä iällä tunnistettavissa.

18.06.2022 13:22:52
#578883 [+1] Piilota Suosittele

Niin no, jos viet lapsesi jonnekkin yleiseen tapahtumaan voi olla mahdollisuus, että sitä joku kuvaa. Julkkiksen lapsella mahdollisuus kasvaa samoin kun julkaisukynnys. Joka kerta on tietoinen riski.
Eri asia on sitten jos kuvataan jossaki päiväkodin kulmalla pitkällä objektiivillä.

18.06.2022 22:35:04
#578988 [+-] Piilota Suosittele

>>578883
Näi o. Prinsessallekki kelpas kyllä keikistellä lapsen kans kuvissa niin kauan ku penikan söpöydellä sai irtopisteitä. Vitun ilettävää ja laskelmoivaa toimintaa toi mun mielestä on. Paparazzit kyllä pitäis hirttää munistaan, että emmää sillä. Mutta jos eka riepotellaan julkisuudessa sitä lasta (halus tai ei) niin totta vitussa mediahomot sitten pitkälle sen nelikymppisille aina kuvaa sitä ohimennen tai yrittää haastatella. Jos kakru sanoo, että mää en oo äitini/isäni että jättäsitte mut rauhaan niin sitä pitäis ehottomasti kunnioittaa.

[ 6 viestiä | ]