Apustajan lapsuus Apustajan lapsuus
hapsi_ nauraa hapsi_ nauraa
Dingo Dingo
Pelottava pelle Pelottava pelle
Älyn jättiläinen! Älyn jättiläinen!
Mestari 2 Mestari 2
3 jutskaa ny samalla 3 jutskaa ny samalla
taisteluhälytys taisteluhälytys
Neekeri Neekeri
poliittisesti korrekti poliittisesti korrekti
vähän aallokkoa vähän aallokkoa
Kumoa tämä argumentti, pro tip: et pysty Kumoa tämä argumentti, pro tip: et pysty
Tom of Finland Tom of Finland
Ei saatan... Ei saatan...
Eren x Mikasa Eren x Mikasa
Val malloy shake ass Val malloy shake ass
Kun persulilta kysytään muusta kun maahanmuutosta Kun persulilta kysytään muusta kun maahanmuutosta
särmänä särmänä
Tämä rasismi? Tämä rasismi?
Rapunaaman poikamiesajat ovat ohi Rapunaaman poikamiesajat ovat ohi
läts läts :3 läts läts :3
Hesari Hesari
Aamupala paistumassa Aamupala paistumassa
pier pier
 971 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 16.06.2022 23:48:10
[ + 3 | ]

Sanna "Ei mitään häpyä" Marin

[65149] [tiedosto.png] [0.86 MB] [609x1391] [] []
tiedosto.png

sanna marin

(322)  · 

sdp

(559)
17.06.2022 01:00:46
#578498 [+5] Piilota Suosittele

Onhan se nyt ennenkuulumatonta, että aiemmin on antanut, mutta nyt ei enää anna. Ei sillä tavalla saa mieltä muuttaa. Kyllä sitä lasta ja varsinkin persettä pitää saada kuvata. Kaikki muu loukkaa valkoisen heteromiehen oikeuksia.

17.06.2022 06:51:19 | 06:51:58
#578541 [+3] Piilota Suosittele

No kai Sanna saa päättää millon lopetetaan kuvaaminen? Ja plus noi iha vauva kuvat ei oo sillee myöhemmällä iällä tunnistettavissa.

18.06.2022 13:22:52
#578883 [+1] Piilota Suosittele

Niin no, jos viet lapsesi jonnekkin yleiseen tapahtumaan voi olla mahdollisuus, että sitä joku kuvaa. Julkkiksen lapsella mahdollisuus kasvaa samoin kun julkaisukynnys. Joka kerta on tietoinen riski.
Eri asia on sitten jos kuvataan jossaki päiväkodin kulmalla pitkällä objektiivillä.

18.06.2022 22:35:04
#578988 [+-] Piilota Suosittele

>>578883
Näi o. Prinsessallekki kelpas kyllä keikistellä lapsen kans kuvissa niin kauan ku penikan söpöydellä sai irtopisteitä. Vitun ilettävää ja laskelmoivaa toimintaa toi mun mielestä on. Paparazzit kyllä pitäis hirttää munistaan, että emmää sillä. Mutta jos eka riepotellaan julkisuudessa sitä lasta (halus tai ei) niin totta vitussa mediahomot sitten pitkälle sen nelikymppisille aina kuvaa sitä ohimennen tai yrittää haastatella. Jos kakru sanoo, että mää en oo äitini/isäni että jättäsitte mut rauhaan niin sitä pitäis ehottomasti kunnioittaa.

[ 6 viestiä | ]