Liian myöhäistä paeta ikkunasta >:3 Liian myöhäistä paeta ikkunasta >:3
Naapurit jätskillä Naapurit jätskillä
Se oli tonnin pekoni Se oli tonnin pekoni
Särki Särki
Täydellinen ympyrä niin kuin monen elämäkin Täydellinen ympyrä niin kuin monen elämäkin
Tähän se ääniefekti Tähän se ääniefekti
heipähei heipähei
Balls deep Balls deep
Keräilykohde kaupan Keräilykohde kaupan
Löysimme toisemme :3 Löysimme toisemme :3
DYAC-kokoelma DYAC-kokoelma
Tosi ystävä :) Tosi ystävä :)
hehe hehe
Vaderin viisaudet Vaderin viisaudet
Toivottavasti eivät lisäänny Toivottavasti eivät lisäänny
maukoisaa maukoisaa
viimeinen lento ;__; viimeinen lento ;__;
kocchi muite megumin kocchi muite megumin
Kyä vituttaa tyäykkoa Kyä vituttaa tyäykkoa
viu viu viu viu viu viu
Puun ja börheän välissä :3 Puun ja börheän välissä :3
Kattokaa ny Kattokaa ny
Lame selfie bee vol.5 Lame selfie bee vol.5
hyökkäyskäärme hyökkäyskäärme
 607 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.75 MB, 2 tiedostoa
10.04.2022 09:05:32
[ + 3 - | ]

Putinin hyödyllisiä idiootteja.

[63546] [Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1080x724] [] []
Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg
[63545] [Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg] [0.51 MB] [1078x1781] [] []
Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg

demarit

(141)  · 

putin

(186)
10.04.2022 13:33:57
#562322 [+-] Piilota Suosittele

Ja asiaa ei saanut Iltalehden sivuilla kritisoida.
Aivan jatkuvalla syötöllä tuli vain, että kommenttiasi ei hyväksytä, vaikka kuinka taas siisti. Minulta taisi olla kiellettynä Tuomiojan nimen sanominen tai jotain muuta pähkähullua taas.

10.04.2022 13:46:32 | 15:53:28
#562328 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä itsekkin pohjoismaista puolustusliittoa mielummin kannatan kuin NATOa. Ei olisi niin paljon USA:n pallo nilkassa. Vai onko kekkulille itsenäisen päätösvallan rajoittaminen ikävä juttu vain jos EU sitä tekee?

11.04.2022 18:00:59
#562592 [+1] Piilota Suosittele

>>562457 Eipä ollu 😋
Ei kannattais uskoa kaikkea mitä geiwei väittää. Ei näytä teillä muilla demareilla olevan kiirettä Erkin ulostu(s)loja suittimaan mutta muitten puolueitten pölöpäiden tuomitseminen kyllä sujuu

[ 11 viestiä | ]