viimeinen kesä viimeinen kesä
Cat Cat - Bye bye baby Cat Cat - Bye bye baby
heheee heheee
Trumppi on taas ajan tasalla Trumppi on taas ajan tasalla
Armeija spurdojen baretit Armeija spurdojen baretit
Nugs Nugs
Apple product Apple product
löydä kisse :3 löydä kisse :3
Sivun perustaja on varmaan ylpeä Sivun perustaja on varmaan ylpeä
Hiljaisuus <3 Hiljaisuus <3
Cyberpunk kimppakiva - Kolmas aamu Cyberpunk kimppakiva - Kolmas aamu
Bwahahaa Bwahahaa
o_o o_o
nannaa nannaa
Universumin valtiasmato Universumin valtiasmato
Kuvakommentti Kuvakommentti
>:3 >:3
uuuu uuuu
Perse Perse
edistystä edistystä
Kommunalka 3 Kommunalka 3
Sähkölasku Sähkölasku
rynttäät2 rynttäät2
uudet kameruset :3 uudet kameruset :3
 654 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 14.01.2025 20:25:23
[ + 2 | ]

Kremlin kenttä, Vnukovo

[76967] [FSB.jpg] [0.4 MB] [1907x799] [] []
FSB.jpg

putin

(186)  · 

lentokenttä

(6)  · 

ryssä

(246)
15.01.2025 01:14:55 | 01:17:23
#673245 [+2] Piilota Suosittele

>>673238
Toi on lentokenttä moskovassa. Norjalainen luulee löytäneensä jotain salaista

Vuonna 2010 lentoasema palveli 9,46 miljoonaa matkustajaa.[2] Kasvua edelliseen vuoteen oli 22,5 prosenttia. Vnukovo oli tuolloin Venäjän kolmanneksi suurin lentoasema.


https://fi.wikipedia.org/wiki/Vnukovon_lentoasema

Nyt se luulee punaisia mattoja kremlin salaisiksi peiteliinoiksi <.< Voit vaikka googlettaa kun joku presidentti saapuu moskovaan niin siellä on *rumpujen pärinää* Punaisia mattoja :D

15.01.2025 09:57:59
#673318 [+1] Piilota Suosittele

>>673173
Itseasiassa vain toinen olin Putlerin kone. Kysymys kuitenkin on edelleen, että mikähän tässä on niin erikoista? Luuletko että googlen kuva on livenä tai jotain?

16.01.2025 02:50:39 | 02:51:52
#673512 [+-] Piilota Suosittele

>>673314
Saati sitten avastia :D

Mulla on AVG Free, sitä ennen Avira jonka jos kytki päälle, 100% CPU usage. Eli jonkin sortin malware siihen iskenyt. Tää näyttäis toimivan vaikka sanoo että pitäis kohta maksaa mutta se on Free ja sivuillakin lukee että jos, TAI SIIS KUN lakkaa toimimasta kun et osta, asenna uudelleen 🥴

17.01.2025 17:41:54
#673813 [+-] Piilota Suosittele

>>673685 Noinko se ahdistaa, ettet edes älyä lopettaa? Ei kun perhana, sinultahan on tietysti viinat loppu ja sinä tuskassa siellä kärtyät :D Kunnon vauvapää, vähän aikaa ilman liuottimia ja itku on taattu.

[ 16 viestiä | ]