Lähtisikö tapaamaan Emmiä? Lähtisikö tapaamaan Emmiä?
Tankotanssia Tankotanssia
The Police- Every Breath you take The Police- Every Breath you take
tulen tästä tulen tästä
pirtelökone :D pirtelökone :D
maanantai maanantai
uteliaat lehmät uteliaat lehmät
Tomppa Tomppa
kissi kissi
HEITÄ HOMO VOLTTI HEITÄ HOMO VOLTTI
HERÄTYS HERÄTYS
reddit ei tykkää enää japanista reddit ei tykkää enää japanista
Olisitko valmis kääpiöön? Olisitko valmis kääpiöön?
Robotti juoksi puolimaratonin Robotti juoksi puolimaratonin
Oiskohan tää valmis, pitäkskö vähä enemmän kuumentaa Oiskohan tää valmis, pitäkskö vähä enemmän kuumentaa
Muistakaa tallentaa useesti. Muistakaa tallentaa useesti.
laiva vesille laiva vesille
Austrian Painting 101 Austrian Painting 101
Kääntäjä kertoo totuuden Kääntäjä kertoo totuuden
automekaanikko automekaanikko
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
On valinta elämän On valinta elämän
jätehuolto jätehuolto
 692 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 31.01.2022 08:20:50
[ + 2 | ]

Psykoosia

[61246] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [686x960] [] []
tiedosto.jpg

31.01.2022 12:46:02
#543993 [+3] Piilota Suosittele

Tää on niinku just tyypillinen ajattelumalli jossa ajattelu viedään niin pitkälle ettei skitsofrenia diagnoosista olla kuin askeleen päässä.

31.01.2022 19:21:20 | 19:22:33
#544050 [+2] Piilota Suosittele

>>543993
>>544029
Näissä vain tuppaa olemaan se että monesti nämä hulluimmat ennustukset toteutuu. Se muutos vaan tehdään niin pienin askelin että suurin osa kansalaisista tottuu siihen pikkuhiljaa eikä viitsi vastustaa. Lopputulema on siinä väsytyspakotuksessa kuitenki sama.

Nyt me nauretaan tämmösille asioille, 5-10 vuoden päästä me kiroillaan tämmösen asian olemassaoloa asiaa työpaikan kahvihuoneessa.

PS. Siis ne kiroilee joilla on vielä töitä ja varaa kulkea töissä.

31.01.2022 19:39:14
#544052 [+-] Piilota Suosittele

>>544050
Tämän vuoksi ilmastonmuutosta torjutaan että vältyttäisiin tuollaiselta tilanteelta. Jos ja kun maapallolle sietämättömän suurista Co2 päästöistä päästään eroon niin eihän silloin tuollaisia rajoituskeinoja tarvita.

31.01.2022 20:43:07
#544091 [+-] Piilota Suosittele

>>544050
Miksipä sitä syyttäisikään itseä, kun voi syyttää hallitusta?

Tosiasiassa eletään Suomessa, jossa asiat on aika helvetin hyvin. Henkilökohtaisesti en ole vielä tähän ikävuoteen kohdannut elämässäni Suomen tai sen hallituksen suunnalta asiaa jota joutuisin kiroamaan. Kohtaamani ongelmat ovat täysin omaa syytäni ja se taas opettaa toimimaan ensi kerralla fiksummin.

31.01.2022 22:52:29
#544136 [+-] Piilota Suosittele

>>544070
Mutta ei tämmöstä ole tapahtunut eikä todennäköisesti tapahdukkaan. Maailmassa kun on ihan fiksujakin ihmisiä jotka ymmärtää että olemassa syitä ja seurauksia.

02.02.2022 19:26:49
#544661 [+-] Piilota Suosittele

>>544591 Niin jos tuommosta joku meiän mielestä hullu ennustaa, niin ei sitä kannata sen takia alkaa uskomaan mahottomaksi. Ei se kaima niitä juutalaisia hetkessä kaasuttanu, se tapahtu noin kymmenen vuoden aikana pienin askelin niin että juutalaiset alistu kohtaloonsa, paitsi ne jotka älys olla varovaisia jo alussa ja häipyä ajoissa jos varaa oli. Kaimaki nous valtaan laillisesti ja vaikka esimerkiksi sen puheet kuulostaa meistä sopimattomilta niin ne oli siinä ajassa lähinnä vain kärkeviä, sopimattomia niistä tuli vasta sodan aikana ja sen jälkeen ku selvis mitä Saksassa oli tapahtunu. Kannattaa muistaa että demokratia on enemmistön valtaa ja jos enemmistö niin päättää, vähemmistön elämästä tulee vaikeaa.

[ 14 viestiä | ]