Jotenkin vähän ristiriitaista, että niinkin paljon kuin tuota koko sivustoa ja sen kaltaisten aiheuttamia lieveilmiöitä vihaa, niin silti tuosta layoutista herää sellainen pieni lämpöinen nostalgian kipinä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
13184459841
regret man sarjis (itse tehty)
Tämmöinen kuva kun joo (2010)
ES-gauban bärinöitä
unclesampatriot?
ninjajuttuja
siwan gassalla :DDD
Lompakot hukassa
uusi aligersantti spurdo on syntynyt :--D
Horatio-kooste 2
Suvaitsevaiston vastaisku
No niin!
Kokkisarjis (hauki)
donnin sedeli :DDD
Paint Tintti osa.1
serkku pulassa
Spurdot Tapaa Jumal-Velhon :DD
Karma
aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010)