Kannattaako Kannattaako
Paskalööppien lukuohje Paskalööppien lukuohje
Cave Explorer Cave Explorer
madotus madotus
Kinder Interview Kinder Interview
Tämän takia pidän japskiautoista Tämän takia pidän japskiautoista
@Gayway @Gayway
hehe hehe
Läski Läski
ei roka putusta ei roka putusta
Veteraani Veteraani
korrekti kartta korrekti kartta
Valmistaudu kohtaamaan börheäsi >:3 Valmistaudu kohtaamaan börheäsi >:3
käynnistinpakkaus käynnistinpakkaus
JOKU VUODENAIKA JA PERJANTAI JOKU VUODENAIKA JA PERJANTAI
ei herranjumala nyt :D ei herranjumala nyt :D
WHEN THE PIZZA DELIVERY GUY IS AT 29:59 WHEN THE PIZZA DELIVERY GUY IS AT 29:59
Miten ihania... Miten ihania...
Murica bucket Murica bucket
Kaija Kaija
Caught Caught
Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3 Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3
Kuvaotokset #26 Kuvaotokset #26
Micro Transactions - Epic NPC Man Micro Transactions - Epic NPC Man
 931 näyttökertaa, 7 viestiä, 10.39 MB, 1 tiedosto, 09.01.2022 00:35:25
[ + 4 | ]

Mainoksia

[60447] [dff3b3ee1b160481.mp4] [10.39 MB] [1280x720] [] []

holokausti

(22)  · 

mainos

(159)
09.01.2022 05:00:38
#537488 [+-] Piilota Suosittele

Huomenna pidän pienimuotoisen paikallistason marssin ja käyn kaupoilla ja jos nää tarjoukset ei oo voimassa niin masennun ja ostan kalijaa!

09.01.2022 05:19:06 | 05:19:42
#537492 [+1] Piilota Suosittele

Meinasin möläyttää, että REPOST, mutta ainakin jälkimmäinen puolisko on uusi.
"Hakaristikot" :D

>>537488
Tekosyy, ostat kaljaa kuitenkin.
E: Tämä EI sitten ole mitään projisointia :D

09.01.2022 06:25:09 | 06:28:17
#537498 [+-] Piilota Suosittele

>>537492



Siellä se kilju on ny ilosesti puhisemassa mutta kaks kysymystä mulle tulee mieleen. Mitä helevettiä se Mennenillä teki ja minkä vitun takia taaskaan ei toimi Minecraftin launcheri?

No nyt se launcheri toimii vaikka ei suostunu etes asentamaan sitä. Vitun Mikkisofta. Mutta se Mennen?

09.01.2022 07:38:47
#537502 [+-] Piilota Suosittele

>>537498
Kysytpä vaikeita ja vielä tällaiselta henkisesti itsensä sukupolvien väliinputoajalta tuntevalta.
Menneniä ("mikä miehen olo!") on oletettavasti käytetty pääasiallisen käyttötarkoituksena lisäksi myös juotavaksi, onhan siinäkin alkoholia pahimpaan hätään. Raikas makukin.
Minecraftin kohdalla en olisikaan osannut auttaa, en ole sitä ikinä edes kokeillut.

09.01.2022 07:47:39
#537504 [+-] Piilota Suosittele

>>537502
Nooh, elä ota liian raskaasti. Yks tuttu sai aikonaan partavettä liekö vissiin rippilahjaksi. Sukulaisensa sitten olivat ryyppytuulella ja joivat pahimpaan janoon sen partavedenkin. Vois piruuttaan kaivella pontikkapannun esille ja tiputella etes osan tuosta tulevasta kiljusta vaan eiköhän se mee taas hörppiessä sekin. Pitäis ruveta tekemään pari, kolme sammiollista kerrallaan niin ehtis vähän lämmittelyhommiinkin. Sen ku kolmeen kertaan pudottelee ja heittää aina kuksallisen mäkeen niin uskaltais varmaan jo maistellakkin. Toisaalta sehän vaan tiivistää alkoholin määrän mikä ei mulle oo minkäänlainen ongelma ylipäätään.

Hauska harrastus se tiputtelu, mutta vie pirusti aikaa ja vaatii särmää olotilaa ettei tuu vahingossa pullotettua metanolia etanolin sijaan.

09.01.2022 15:40:45
#537637 [+3] Piilota Suosittele

>>537498
>>537502
Mennenillä & Illodin suuvedellä saatiin kyläkaupan (ennen vuotta 1969) ainoaan juotavaksi tarkoitettuun alkoholiin, eli pilsneriin lisää potkua ja pilsu peitti halvan partaveden maun tai laimensi hirveän suuveden juotavaksi, koska lähin alko saattoi olla kymmenien tai sadan kilometrin päässä isolla kylällä ja lähin ponumestari kuritushuoneella, putkassa, kuollut tai myynyt varastot loppuun edelliskuun kylätansseissa.
Näin siis farfar ja enot minulle kertoi vanhanajan kurjuudesta pienessä peräreikä kylässä.

[ 7 viestiä | ]