Uutiset Uutiset
Nuuskagondola lähtee etelään Nuuskagondola lähtee etelään
½ tuntia neekeröintiä ½ tuntia neekeröintiä
Marky Mark meni metsään Marky Mark meni metsään
Kauheaa kuinka ihmiset ovat ennakkoluuloisia Kauheaa kuinka ihmiset ovat ennakkoluuloisia
2020 2020
puhelinvankila puhelinvankila
Captain Sweden Captain Sweden
Totta Totta
Hapsi Hapsi
Tuigea >:3 Tuigea >:3
Amorella Amorella
kasaamisvideo kasaamisvideo
Hmh Hmh
age of memes age of memes
Nyt riittää jo Nyt riittää jo
Hupsuttaa :3 Hupsuttaa :3
Sodomiaa Sodomiaa
Ohjeistus Ohjeistus
Huomenta Huomenta
Verojen kiertäjät Verojen kiertäjät
Nimejä Nimejä
Arvaa kuka? Arvaa kuka?
Jeebus Jeebus
 739 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 09.01.2022 00:26:57
[ + 4 | ]

Ano pitää omiakin juttujaan paskana

[60446] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [1080x1056] [] []
tiedosto.jpg

09.01.2022 05:04:28
#537489 [+1] Piilota Suosittele

Ei oikeen tiiä pittäiskö vaan nauraa vai itkiä, että jotku apinat tuonki on äänestäneet eduskuntaan. Tosin eihän se omalla listallaan päässy edes kunnanvaltuustoon niin taitaa olla viimemen (ainakin toivottavasti) kerta ku Anulla on mitään asiaa eduskuntataloon tai ylipäätään mihinkään instanssiin jossa päätetään muusta ku siitä, että pyyhitäänkö perse vasemmalla vai oikealla kädellä. Anu Tuksun ajatuksenkulun tietäen se varmaan mieluummin hankaa persettään mattoon ja nuolee sen sitten puhtaaksi.

09.01.2022 22:35:05
#537879 [+-] Piilota Suosittele

>>537524
Ku haluaa pysyä kärryillä kylän politiikasta niin oon nähäny facessakin aivan jäätävää paskaa sen kannattajien suoltamana. Ne tuntuu kaikki olevan psykoosissa, vuoraa kämppäänsä alumiinilla ja selittää miten PERSUT hiipii pyttyä myöten ylös ja antaa pusuja kankuille. Rokotteet on Luciferin keksintö ja naamavaippaa ei pidä muut ku Führerin asiakkaat joille se niitä myy. Tai ainakin möi. Vittu ne on ihan sekasi. Ykski selitti innolla, että ainoastaan Anu puolustaa sananvapautta ja kaikki jotka ei oo Turtiaisen kans samaa mieltä on natseja.

12.01.2022 21:22:34
#538702 [+-] Piilota Suosittele

>>538675
Sen fanikunta itkee siitä, että se potkittiin perseensudeista epäreilusti. No on se ny vittu kumma juttu jos heppu reuhaa eduskunnan istunnoissa ja käy uhkailemassa oman puolueen johtohenkilöstöä ja räyhää minkä ehtii.

[ 4 viestiä | ]