Tampereen yliopisto on niin hiton punainen ja vasemmistolainen, että palkkasin siksi henkilön Jyväskylän yliopistosta.
Ei kun hetkinen... saattaa silläkin olla lievästi vaikutusta, että henkilö oli paljon fiksumman oloinen kuin tamperelaiset kilpailijansa ja vieläpä ihan ihmisen oloinen. Ja motivoitunut.
No, Tampereella parhaimmat opiskelijat löytyvätkin TAMK:ista. Ei ihan niin punaisia.
[
8 viestiä
|
]
⭰
Väri on tie rikkauksiin
tähän se kulminoituu
Ilmasto muutos
Ihana Sanna♥️😅
Vaihteeksi HS propagandaa.
turvakengät
Hyvä puhe Tynkkyseltä eduskunnassa YLEstä
Ihana mies
Feminismi pähkinänkuoressa
Ahmedinem
Kun päässä alkaa soimaan väkisin: Frederik - Titanic