Olenhan muistanut kertoa, että vuosia näin harva se päivä Iltsua, kun Iltsu oli vasta nuorempi, pulskempi ja pyöreäposkisempi demarikiipijä, jolla oli joka päivä puku päällä lounastaessaan mummojen ja vaarien keskellä.
Iltsu on sittemmin hoikistunut, hiukset on leikattu nuorekkaammin ja värjätty + Samariinin reittä kiivetty bileiden vakiovieraaksi ja poliittiseksi pintaliitäjä-broileriksi. Iltsu tosin sai Pelastakaa Coxa ja Sydänsairaala -ryhmässä (onneksi) aika hyvää kyytiä FB:ssä tässä vuoden aikana. Ehkä siksi onkin pitänyt alkaa bilettämään enemmän.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Sanna Marin
Vlanna Purin?
Onko kyseessä varastettua tavaraa ja joku myy tiktokissa
Tyydytys
Hyvä tiktok-meemi
Pimeässä nuuhkimista.
Ja näin, sinunkin whatsapp viestisi ovat nyt netflixin omaisuutt