Sannalta ainakin kaikki rajoitukset poistuivat ja sitten bailattiin Iltsun kanssa aamuun asti samalla haukkuen boomereita.
Sanna toimii jatkuvasti reaktiivisesti, ei proaktiivisesti. Tämäkään ei vielä olisi niin suuri ongelma, jos toimittaisiin reaktiivisesti nopeasti, mutta Sanna ja lapset (ei se bändi) ovat jatkuvasti asioissa myöhässä ja hitaita - ja myös jumittuvat toiminnassaan tiettyihin toimiin.
Toki kansa on silti oikeilla jäljillä, kun hallitusinhokeikseen valitsi Ohisalon ja Mikkosen. He ovat paljon pahempia ja vaarallisempia Suomelle kuin Sanna toilailuineen.
>>533398 Eikös kaikki influenssavirukset näin käyttäydy? Näin oon ainakin käsittäny. Sentakia influenssarokotteita pitää ottaa joka vuos ja tehä uus joka kerta, koska ne muuttuu kokoajan.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Sitähän se kaikki on...
Yle propagandaa 37.
Mihin pääministeri Marinin hallitus käytti ylimääräisen miljardi
Pekka tiesi totuuden.
Hjalliksella on asiaa
poiliittisia lupauksia
Sannan flow haahuilut
samaistuin
Surullista
Syy miksi idiootit kannattaa pakettia.
Paskanjauhantaa
farming
Näitä nyt ilmestyy..
paavo
Sanna ja kalpeanaama.
Se pieni ero matkustustavassa, kun muut maksavat matkan.