insinööri insinööri
Väy väy! Väy väy!
en hymyile koskaan en hymyile koskaan
Minä Tänään Minä Tänään
Vittu naisia! Vittu naisia!
naapurit naapurit
löysä kissa löysä kissa
Viro ja vittuilu Viro ja vittuilu
Maistuisko? Maistuisko?
Ihana nainen Ihana nainen
nyt loppu sähköntuhlaus nyt loppu sähköntuhlaus
nyt tulee rahaa nyt tulee rahaa
kiitos tailor shifti kiitos tailor shifti
ebin :D ebin :D
miltäs se teidän viikonloppu näyttää miltäs se teidän viikonloppu näyttää
Riikka vuonna 2008 Riikka vuonna 2008
Tissit Tissit
Punainen vaara Punainen vaara
Hieman vahva puudutus Hieman vahva puudutus
Kesä tulossa Kesä tulossa
Toiveesta piirretty tarkasti ohjeita seuraten Toiveesta piirretty tarkasti ohjeita seuraten
Anna mulle piiskaa Anna mulle piiskaa
se on panomies se on panomies
kassit vartaalla kassit vartaalla
 806 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 22.06.2021 12:11:53
[ + 5 | ]

Vihreä siirtymä

[54693] [tiedosto.jpg] [0.02 MB] [466x466] [] []
tiedosto.jpg

poliisi

(331)  · 

elokapina

(118)
22.06.2021 12:23:51 | 12:24:21
#474022 [+1] Piilota Suosittele

Miksi vastamielenosoittajat ulisevat Ohisaloa paikalle? Ei yksittäisellä ministerillä ole mitään valtaa vaikuttaa asiaan. Eduskunta säätää lait ja poliisi ylläpitää järjestystä ja mielenosoittajien osalta asiaa ratkotaan hyvin usein tapauskohtaisesti.

22.06.2021 12:31:19
#474024 [+1] Piilota Suosittele

>>474022

Emt mutta Ohisalo ei määrittele poliisin toimintatapoja, vaikka joku sisäministeri on joskus yrittänytkin. Kanattaa asiaa viimekädessä kysellä Seppo Kolehmaiselta

22.06.2021 22:26:28
#474223 [+1] Piilota Suosittele

on se jännä kun on noita on pyydetty kesätöihin istuttaan puita jotta tekisivät jotain konkreettista ympäristön ja ilmaston eteen niin vastatys on "ööö meillä on kokouksia tulossa mielenosoituksia ..."

laiskoja paskoja joista on "kivaa" osoittaa mieltä. tampereen kiekkovieraatkin pisti paikat paskaksi. kaikki oli vihervassareita.

[ 8 viestiä | ]