Ketä pokémon Ketä pokémon
Valkoinen mies varastaa Valkoinen mies varastaa
Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
Paskatyö Paskatyö
SetäMies SetäMies
Katso tätä Katso tätä
Timo Vornanen Timo Vornanen
Talla ja John Kort Talla ja John Kort
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
yle ja lapset yle ja lapset
hitler vitsi hitler vitsi
Fern kyseenalaistaa Fern kyseenalaistaa
Happiness Happiness
Kuun toiseksi viimeinen päivä ja rotat heräilee horroksesta Kuun toiseksi viimeinen päivä ja rotat heräilee horroksesta
pepenis pepenis
Lynx Tittensaur Lynx Tittensaur
Aput maalla Aput maalla
BOBER BOBER
kisse leipoo kisse leipoo
Bulkkikausi Bulkkikausi
Robotti ei päässyt taidekouluun Robotti ei päässyt taidekouluun
somalit kiusaa koiraa somalit kiusaa koiraa
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
Tukka Tukka
 697 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 18.06.2021 13:48:35
[ + 1 | ]

Ohisalo servaa Halla-Ahon

[54599] [tiedosto.jpg] [0.15 MB] [1080x1319] [] []
tiedosto.jpg

18.06.2021 14:02:35
#472855 [+-] Piilota Suosittele

Oliko Halla-Aho esittänyt kysymyksen suoraan Ohisalolle vai onko poimittu vaan jostain ja yritetään viisastella..?

18.06.2021 14:29:13
#472867 [+-] Piilota Suosittele

Pitäs aloittaa täys sisällis sota 1917-1918 mallii ni ei tarvii näitte vaalien kanssa pelleillä... hampaisii aseistetulla isolla porukalla ensiksi hajoittaa toi mielenosoitus ja seuraavaksi poliisi on terve tullu jos uskaltaa...jos puolustusvoimilla on innokkaita vassarien puolustajia... no pyydetää puuttinilta apuun tunnuksettomia sotilaita... loppuu tuo saatanan pelleily ja voittajat saa tehä suomella mitä lystää...

18.06.2021 14:33:11
#472869 [+-] Piilota Suosittele

Annamme kaikke, mihin riittää. Annamme kaikkemme. Me olemme hallitus. Annamme kaikkemmee, se mihin riittää. Me olemme vain töissä täällä.

18.06.2021 14:34:56
#472870 [+-] Piilota Suosittele

Ja jos Bideni lähettää nato joukkoja vassareitte tueks nii ei muutaku siilot tyhjiks. Bulava ja avangarad ohjuksia... ihan sama minkälainen vastaisku tulee lähetää sit kaikki eipähä kommunistit jakele enää mun verorahoja pitkin afrikkaa...

18.06.2021 23:03:11
#472994 [+-] Piilota Suosittele

Nyt onkin taas ihan toinen ääni kellossa. Taannoin poliisi kaasutti kadulla istuvia latvakakkosia ja ohisalolta tuli kiireesti uusia ohjeistuksia poliisille miten toimia kun kadunvaltaajat seuraavaksi haluavat katkaista liikenteen. Noh, seuraavalla kerrallahan poliisi kiltisti turvasi ritsapillujen uuden kadunvaltauksen helsingissä jolloin esim. joukkoliikenteelle jouduttiin järjestämään kiertotiet ymp.
Kysynkin että missä SERVAUS?

[ 9 viestiä | ]