Kaikki menee aina pieleen :( Kaikki menee aina pieleen :(
Jussi kuittailee 😁 Jussi kuittailee 😁
Mursukänni Mursukänni
Jousting Jousting
viherää autoilua viherää autoilua
Sukkula Vee... Maahan Sukkula Vee... Maahan
Vasemmiston osaamista osa 466. Vasemmiston osaamista osa 466.
miku miku
sanna marin sanna marin
Jonnet ei muista tätäkään Jonnet ei muista tätäkään
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Miauuu, miaumiau miauuuuu Miauuu, miaumiau miauuuuu
Letkuni sykähtelee kovasti Letkuni sykähtelee kovasti
Eroavaisuuksia Eroavaisuuksia
Ehkä jalkapallo ei olekaan hinttarien laji Ehkä jalkapallo ei olekaan hinttarien laji
ihana nainen ihana nainen
tyllero tyllero
Britney spears Britney spears
Kunnon perse Kunnon perse
Valitse viisaasti Valitse viisaasti
Pyöräilijä Pyöräilijä
Tää teki tällee Tää teki tällee
Menneitä kuvia. Menneitä kuvia.
Tytti Tytti
 768 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto, 18.06.2021 15:17:59
[ + 1 | ]

Kebab kermaperunoilla

[54600] [20210618_151635.jpg] [1.49 MB] [2560x1440] [] []
20210618_151635.jpg

kebab

(59)  · 

kermaperunat

18.06.2021 15:20:30
#472879 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi tämä korona alkaa olla rokotusten ja rajoitusten kautta selätetty, niin ei tarvitse vetää ravintolaruokaa styrox-kiposta.

18.06.2021 16:19:43
#472892 [+-] Piilota Suosittele

>>472889 Tää, vituttaa kun muutin niin ei ole täällä vittu yhtään niin hyvää pizzeriaa kuin yksi joka oli vanhassa kotikaupungissa ja joka ei laittanut niin saatanasti rasvaa pitsoihin tai mihinkään muuhunkaan

18.06.2021 20:36:31
#472976 [+-] Piilota Suosittele

Ei kuulu mun kebuun noi. Oikeestaan miltei aina otan iskenderin, koska en hirveesti tykkää ranskiksista ja riisiä ei viitti rilliltä ostaa...

[ 7 viestiä | ]