uniaika :3 uniaika :3
ruski gongola ruski gongola
😘💞 😘💞
uudet kaverukset :3 uudet kaverukset :3
Börhen Throne Börhen Throne
hyvää maanantaita hyvää maanantaita
Futanari Futanari
Korvatunturin uudet apulaiset Korvatunturin uudet apulaiset
väärä,mielipide väärä,mielipide
Apina Apina
Sumatralainen rotta-apina Sumatralainen rotta-apina
Kaikki lahjat on mun Kaikki lahjat on mun
Joulutunnelmaa Joulutunnelmaa
:3 :3
Hyvää joulua 2019 Hyvää joulua 2019
Ei saa tulla Ei saa tulla
piparea piparea
hämähäkkien mies hämähäkkien mies
Voi vittu Voi vittu
Kuvakommentti Kuvakommentti
Vegaanit Vegaanit
hyvää terveyttä hyvää terveyttä
aina kolmelta aamuyöstä aina kolmelta aamuyöstä
Näin kissat syntyy Näin kissat syntyy
 814 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 25.12.2017 10:43:35
[ + 2 | ]

Total Annihilation - Frontline Battle


04.09.2018 17:42:22
#91546 [+-] Piilota Suosittele

14994

Pelasin viimeks äskettäin. Millä taktiikalla pääsit sen vitun hiekkarantaisen meritehtävän läpi, joka on ARM:illa ensimmäinen millä rakennetaan laivasto?

..tai mun tapauksessa yritettiin rakentaa laivasto. Guardianeja ja SAMeja sijoitin läheisyyteen.

04.09.2018 19:35:48
#91611 [+-] Piilota Suosittele

91605

Eli laivastoa ei edes kannata yrittää rakentaa? Karttahan suorastaan ohjaa sellaseen. Metallia ei vaan ole tarpeeks.

04.09.2018 20:52:10
#91636 [+-] Piilota Suosittele

91614

Lähisaarella etelämmässä on metallia, mut koita nyt suojata siinä samalla. Muistaakseni ne tulee tykistöveneiden/laivojen lisäks ilmastakin kimppuun. Jatkuvasti.

Deafeat..

04.09.2018 22:23:54
#91695 [+-] Piilota Suosittele

91670

Emmiekä enää. Join strategiset päätelykykyni jo vuosia sitten pois.

On se vaan perkules vieläkin komea ja hyvin tehty peli


The Core Contingency anto vähän boostia aikanaan, mutta en siirry siihen, ennen ku oon pelannu molemmat puolet läpi. Läpi vaikka easyllä, mutta läpi saatana!

[ 5 viestiä | ]