perc perc
My doink fell off! My doink fell off!
Loaf Loaf
Lapin äijä Lapin äijä
gamer cat gamer cat
boobs boobs
Sotalordi Sotalordi
Dick Kickem Dick Kickem
mälli malloy ennen kuin siitä tuli läski sika mälli malloy ennen kuin siitä tuli läski sika
loiri loiri
spidercat :3 spidercat :3
Vuonna 85 Vuonna 85
Blanket Monster Blanket Monster
Digimummulle omistettu Digimummulle omistettu
Steamed Hams feat. Muumipappa ja Nuuskamuikkunen Steamed Hams feat. Muumipappa ja Nuuskamuikkunen
puuhöylä puuhöylä
Hehe Hehe
Huoneenlämpöinen ÄO Huoneenlämpöinen ÄO
Monty Python - The Black Knight - Tis But A Scratch Monty Python - The Black Knight - Tis But A Scratch
MC Taakibörsta: PA 2001 MC Taakibörsta: PA 2001
Mitä 6evill oikeasti yritti maalata Mitä 6evill oikeasti yritti maalata
Ilosta mussiikkia väärässä duurissa Ilosta mussiikkia väärässä duurissa
Huomio huorattu Huomio huorattu
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
 863 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 01.06.2021 16:50:52
[ + 3 | ]

Suru fuu ;_;

[54188] [heh.jpg] [0.17 MB] [1000x1000] [] []
heh.jpg

marin

(115)  · 

tytti

(9)  · 

varkaus

(6)
01.06.2021 19:31:29
#468348 [+-] Piilota Suosittele

>>468331
Sinäkin voisit vaihteeksi kokeilla totuutta ulinan sijaan. Voi olla vapauttavaa.

Tää on muuten ihan hauskaa kun voin kommentoida käytännössä mitä tahansa ja kaikki muut sen näkevät, paitsi sinä. :D

01.06.2021 22:01:40
#468398 [+-] Piilota Suosittele

Kuulin vähän juttua, että Anterokin taas lähtenyt herjausretkelle.
Ja käyttäytyy nolosti.

Mutta ei kai siinä mitään. On hienoa, että olen edelleen Anteron ihon alla.
Oli vain pakko laittaa mustalle listalle, kun henkisen kolauksen kokenut Antero alkoi jokaista kommenttia rääpimään ja lainaamaan.

Hienoa Antero, tuo aina asiallinen ja viisas ihminen.

01.06.2021 22:23:18
#468405 [+-] Piilota Suosittele

>>468398
Juu muistan sen kun sulla meni hermo. Täysin asiallinen keskustelu, mutta riitti että olin eri mieltä. Julkisessa keskustelussa on sellainen jännä puoli, jota et ole ymmärtänyt. Se jännyys on siinä, että sitä asettaa omat näkemyksensä arvioinnin ja kritiikin armoille. Julkiset foorumit ovat väärä paikka, jos ei kestä kritiikkiä. Tietysti onhan aina sekin vaihtoehto, että laittaa sormet korviin. Herjannut en sinua ole enkä herjaa, ellet sinä tee sitä ensin.

[ 10 viestiä | ]