Mielipide tämäkin Mielipide tämäkin
Se on taas se aika vuodesta... Se on taas se aika vuodesta...
"Nyt näkyy valot" "Nyt näkyy valot"
Salen AirPodit Salen AirPodit
Tyhmä koira Tyhmä koira
Makutestissä Makutestissä
Sherlok hönö Sherlok hönö
JOhn JOnah Jameson JOhn JOnah Jameson
Lintujen laulua Lintujen laulua
Love escalator prank Love escalator prank
Nagatoro rap Nagatoro rap
Urheilua 4 Urheilua 4
Maitoeläin Maitoeläin
Ajetaan unelmista tehdyllä polkupyörällä :3 Ajetaan unelmista tehdyllä polkupyörällä :3
Syönti maski Syönti maski
PÄRRRRRRRR PÄRRRRRRRR
Ei voi olla huonoa Ei voi olla huonoa
Tarvitsinkin juuri uutta palloa Tarvitsinkin juuri uutta palloa
Virgin snake vs chad ocelot Virgin snake vs chad ocelot
Retarded Retarded
Feminiini Feminiini
argumentointi argumentointi
Kumpi voitti? Kumpi voitti?
nyt on ilmaa renkaassa nyt on ilmaa renkaassa
 725 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.06 MB, 1 tiedosto, 08.04.2021 15:57:31
[ + 0 | ]

Rahaa se vaan on

[52932] [IMG_20210408_155451.jpg] [4.06 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20210408_155451.jpg

50 euroa

 · 

kaksituhatta

 · 

käteisellä

08.04.2021 23:05:18
#455040 [+-] Piilota Suosittele

Ostin Vehosta edellisen auton, niin annoin Pösön avaimet, 7000 euroa käteisenä 50 euron seteleinä ja sitten vielä vähän muovia. Maksutavasta myyjä totesi vain, että kaikki raha otetaan maksutavasta riippumatta vastaan ja käteistä on vielä hyvinkin paljon. Kassatätikin vain totesi, että mukava pino ja rahanlaskukoneelle vähän työtä.

Oli kyllä hyvä Citroen. Jos olisin tiennyt, että korona iskee alkuvuodesta 2020, niin olisin pitänyt Citroenia vuoden tai kaksi vielä.

10.04.2021 09:42:17
#455325 [+-] Piilota Suosittele

>>455040
Itse olin menossa myös autoa ostamaan, mutta paljon pienempää.
Harvemmin tulee isompaa summaa käteisenä käsiteltyä ja tuossa ei ole edes kaikki, kun automaatista ei saa kuin 2000€ päivässä ja pankkiin täytyisi varata aika jonnekkin kolmen viikon päähän.

[ 6 viestiä | ]