maanantaiblyat maanantaiblyat
pudottaja pudottaja
Parmesaania Parmesaania
onmy onmy
kuka laitto valot päälle kuka laitto valot päälle
ihquraxu<3 ihquraxu<3
Heimon ja rapen tukipäivä Heimon ja rapen tukipäivä
Minja Minja
Pastan valmistusta Intialaiseen tapaan Pastan valmistusta Intialaiseen tapaan
ei kannata yrittää ei kannata yrittää
Manulin Pennu Manulin Pennu
kuka rikkoi vessapaperin kuka rikkoi vessapaperin
Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6 Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6
pelit paremmuusjärjestykseen pelit paremmuusjärjestykseen
Daisy Daisy
parempi ku minecraft parempi ku minecraft
siellä on jotain siellä on jotain
TakaLaiton TakaLaiton
purrito purrito
Juoppo Juoppo
parhaita naapureita parhaita naapureita
ransu ransu
Pyllerö Pyllerö
Hups Hups
 689 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 08.04.2021 14:09:01
[ + 4 - | ]

Väestönvaihto salaliittoteoria osa2

[52930] [Screenshot_20210408-140808_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1079x943] [] []
Screenshot_20210408-140808_Twitter.jpg

väestönvaihto

(9)  · 

sukunimi

08.04.2021 14:25:08 | 14:28:58
#454931 [+-] Piilota Suosittele

Ihan pienellä 1+1 laskutoimituksella täähän olis se, että suomalaiset hankkii se yksi-kaksi lasta, jos sitäkään ja näiden sukunimien omaavat lisääntyvät kuin kanit.

Viimeksi kun suomalaisilla oli oikeasti iso syntyvyys, se oli sotien jälkeen.


En haluisi siteerata Rinnettä, mutta tarvittaisiin kyllä pienet nussimistalkoot, että asia alkaisi muuttumaan johonkin suuntaan.

08.04.2021 15:11:21
#454940 [+-] Piilota Suosittele

>>454931
Tuossa nyt ei tosin mainita, että olisi nussimalla lisääntyneet nämä sukunimet. Ihan vain maahanmuutto tai naimisiin meno jo lisää sukunimiä.

En nyt kiellä, etteikö Ali työntäis mukulaa ulos nopeemmalla tahtia kuin suomalainen, mutta ei tilanne ole niin vakava kuin kuva antaa olettaa.

08.04.2021 20:16:54
#454994 [+-] Piilota Suosittele

>>454974
Voi täältä muuttaa poiskin jos on paha olla. Puolassa ja Unkarissa olis kuulemma vapaampaa. Venäjä olis kans yks. Jos hommat menee tuohon sun kristallipallon näyttämään suuntaan niin hyppään kyllä koneeseen.

08.04.2021 23:12:44
#455044 [+-] Piilota Suosittele

Pakko vain toivoa, että Nguyen ja Tran hoitavat homman kotiin ja ovat häätämässä Hussein-Hasseinit jossain vaiheessa takaisin kotiin, kun Suomen talous ei enää kestä.

Koulukavereina oli muuten joskus sekä Nguyen että Tran. Olivat kyllä ihan tosissaan integroitumassa ja kaveeraamassa muiden kanssa ja koulussakin ahkeria.

[ 10 viestiä | ]