Huoltokatko Huoltokatko
Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
vesi karkaa :3 vesi karkaa :3
Team Christchurch 2 Team Christchurch 2
huuman, tästä saat vähän räkää huuman, tästä saat vähän räkää
sormi sormi
Tinderikirsi on sinkku Tinderikirsi on sinkku
aku ankan kakka onklema aku ankan kakka onklema
apinoiden hysteria apinoiden hysteria
Naaah! Mah pizza! Naaah! Mah pizza!
Tissi haaste Tissi haaste
Juustoo Juustoo
tarrasi eritavalla tarrasi eritavalla
Ole tarkka...OTA PIRKKA! Ole tarkka...OTA PIRKKA!
Evil Jared kusee Jimmy Popin päälle Evil Jared kusee Jimmy Popin päälle
Luihakoita lakkeja Luihakoita lakkeja
tässä onkin hyvä olla :3 tässä onkin hyvä olla :3
:3~ :3~
Kaskuja Kaskuja
Slayjerin unelmatyömaa Slayjerin unelmatyömaa
Teron naisongelmat Teron naisongelmat
Pornhubin kommenttiosastosta päivää Pornhubin kommenttiosastosta päivää
matkantekijä matkantekijä
Paloasemalla Paloasemalla
 853 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 28.03.2021 08:34:29
[ + 1 - | ]

Älyn jättiläinen!

[52693] [Screenshot_20210327-142940_Twitter.jpg] [0.52 MB] [1080x1104] [] []
Screenshot_20210327-142940_Twitter.jpg

28.03.2021 13:52:42
#451612 [+-] Piilota Suosittele

Perinteinen kalastus & metsästys on varmaan "paras" tapa hommata lihaa luonnon ja eläinten kannalta ja sitte nää järjen jättiläiset itkee siitäkin. Samalla kuitenkin postataan jostain iphonesta jonka nälkäpalkalla kiinalaiset lapset on koonnut.

28.03.2021 18:48:30
#451680 [+-] Piilota Suosittele

>>451536 HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA SE ON VITTU HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA

28.03.2021 19:19:27
#451694 [+-] Piilota Suosittele

>>451693
No ikävä kyllä alkaa tarttua myös puheeseen tuoki prkl... :D No, otan tuon hassutteluna toisin kuin ketä sanan väärinkäytön.

Alussahan tuo on varmaan ollu typo ja sitten siitä tuli joku juttu täällä, kun joku siitä kiivastu. No nyt muistat, että 30v päästä, kun yleisesti puhutaan Helsingistä hesenä, niin olit paikalla kun se syntyi...

28.03.2021 21:27:42
#451745 [+-] Piilota Suosittele

>>451741
Ei, ei vispaa mulla, vaikka kaikkea muuta paskaa onki. Onneksi pappa tajus lähteä etsimään geeniperimää pikkasen kauempaa, ettei sentäs ihan kehari tarvi olla...

29.03.2021 07:55:36
#451867 [+-] Piilota Suosittele

>>451819
Kyllä meidän paikallisessa jo vuosia työskennellyt tyttö ei täytä missään vaiheessa määritelmää karkki tai kaunis. Ei edes vähimmäismäärissä...

30.03.2021 00:06:56 | 00:07:28
#452007 [+-] Piilota Suosittele

>>451867
jo vuosia työskennellyt

Tää. Se on henkilöstöpäällikkönä siellä, vähän kuten lähikaupan 40v hieman isompi tyttö. Opettaa niitä siroja neitokaisia jotka ovat arvioni mukaan siellä opiskelujen lomassa lisätienestien perässä vaan. Muutamassa vuodessa katoavat/vaihtuvat ne enkelit.

[ 20 viestiä | ]