homottaa homottaa
Apu tripillä Apu tripillä
lol i troled u lol i troled u
Vittu Fry sua saa aina hävetä Vittu Fry sua saa aina hävetä
homottaa homottaa
homottaa homottaa
Yo-yo Yo-yo
pantsu hehe pantsu hehe
inva miehet inva miehet
Da Da
Alfa Alfa
Klassikoita ja tyylikkäimpiä uut Klassikoita ja tyylikkäimpiä uut
Fuck! Fuck!
Syö pitsasi Syö pitsasi
Viikonlopun viinapirut Viikonlopun viinapirut
Feels ;__; Feels ;__;
Muskeli Miia :D Muskeli Miia :D
los problemos?? los problemos??
BoB: Lost BoB: Lost
Pelihiiri Pelihiiri
Ihmeelliset olennot Ihmeelliset olennot
Martta maistaa eskimoa Martta maistaa eskimoa
Blaze it Blaze it
Höyhenpeitteinen Tyrannosaurus Höyhenpeitteinen Tyrannosaurus
 837 näyttökertaa, 4 viestiä, 31.83 MB, 1 tiedosto, 28.03.2021 08:23:45
[ + 0 | ]

Polkupyörän suuntavilkku #2

[52692] [VID_20210328_082134.mp4] [31.83 MB] [1280x720] [28.95s] [] []

polkupyörä

(74)  · 

suuntavilkku

28.03.2021 10:39:43
#451545 [+-] Piilota Suosittele

>>451539

On. SEn lisäksi siinä oli alunperin punaiset ledit. Vaihdoin ne keltaisiksi. Se tosin riittää. Edestä näkee varsin hyvin mihin on kääntymässä. Kokeiltu on. Tuosta poistuu fillarilla se, että kun olet kääntymässä ja on hiekkaa asfaltilla niin ei tarvitse irroittaa toista kättä tangosta. Eikä tarvitse painaa vaikka pelkkää etujarrua siinä vaiheessa.

30.11.2025 14:36:54 | 14:37:06
#729026 [+-] Piilota Suosittele

itse ajan polkupyörällä kuin oikeaoppinen stadilainen eli ympärikännissä ilman kypärää vuorotellen autotiellä vuorotellen kävelytiellä ja ihan sieltä mistä pääsee liikennevaloista välittämättä.

suuntavilkut ei vittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ 4 viestiä | ]