Äänikirja Äänikirja
Riley Steele Riley Steele
Luolastolainen nauraa Luolastolainen nauraa
Your next line is Your next line is
:) :)
Kissagifejä Kissagifejä
kohta jo perjantai koittaa! \o/ kohta jo perjantai koittaa! \o/
Kuvaotokset #12 Kuvaotokset #12
valinnan vaikeus valinnan vaikeus
Suurin keikka aikoihin Suurin keikka aikoihin
Mieleni tekee burgeria Mieleni tekee burgeria
repskops.jpg repskops.jpg
Vanminen Aku Vanminen Aku
UGANDAN ANGEL UGANDAN ANGEL
Alikäytetty kuvakommentti ;__; Alikäytetty kuvakommentti ;__;
Jäkälä-Saruman Jäkälä-Saruman
Yhteiskunnan nykytilanne Yhteiskunnan nykytilanne
Uuni tulille Uuni tulille
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
Pupu Tupuna opi soittamaan värien avulla Pupu Tupuna opi soittamaan värien avulla
Ilmeeni kun nainen Ilmeeni kun nainen
Kiusallista Kiusallista
vastaisin :3 vastaisin :3
Arkistoon Arkistoon
 727 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.23 MB, 3 tiedostoa, 28.03.2021 08:36:01
[ + 0 | ]

Muutama kuva 2.

[52696] [20210328_073908.jpg] [0.12 MB] [1080x883] [] []
20210328_073908.jpg
[52695] [images.png] [0.01 MB] [212x238] [] []
images.png
[52694] [IMG-20210327-WA0000.jpg] [0.09 MB] [1600x738] [] []
IMG-20210327-WA0000.jpg

kuvia

(17)  · 

insinööri

(26)
28.03.2021 15:04:49
#451642 [+-] Piilota Suosittele

>>451535
SDP:n Lipponen se suuret rahoitukset itselleen tekee Venäjän Nord Streamilla.
Eikä ole ainoa.

Lisäksi kommunismia kannattavat juurikin punaisen värin puolueet, joten ymmärrettävästi rahakin sieltä tulee.

PS sen sijaan suhtautuu hyvin nuivasti Venäjään, mutta pitää vientipakotteita Venäjälle Suomen kannalta haitallisina, koska Suomelta ja suomalaisilta yrityksiltä jää merkittävät summat rahaa saamatta, kun tuotteita ei saada myydä Venäjälle.

28.03.2021 23:31:22
#451816 [+-] Piilota Suosittele

>>451642
kun tuotteita ei saada myydä Venäjälle.

Suomen ei pitäisi olla EU:n lieassa, Venäjä on Suomelle liian tärkeä kauppakumppani, ja useissa maissa Eurostoliiton lakeja on sovellettu vain jos se on valtiolle hyväksi.

EU ei määrää mitä Suomessa puuhataan, se vain kehottaa, siinä se.

[ 5 viestiä | ]