Ihana nainen Ihana nainen
aika kädetön aika kädetön
Peliaika Peliaika
amis amis
isommat helmet isommat helmet
Vaihtoehto foliohatulle Vaihtoehto foliohatulle
poliittisesti korrekti poliittisesti korrekti
Videopelien taikaa Videopelien taikaa
kahvitauko kahvitauko
Hello Hello
Koira, ihmisen paras ystävä Koira, ihmisen paras ystävä
Mietiskelyä Mietiskelyä
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
matut vittuun matut vittuun
Banaanien kohtalo Banaanien kohtalo
Lentokoneessa Lentokoneessa
bark bark
Kuvakommentti Kuvakommentti
KISSOJEN KESYTYSHISTORIA KISSOJEN KESYTYSHISTORIA
Väestönvaihdos Euroopassa video Väestönvaihdos Euroopassa video
Sillä aika Brooklynissä Sillä aika Brooklynissä
mitä löytyy alta :3 mitä löytyy alta :3
High five High five
Asiat tärkeysjerjestykseen? hahaa Asiat tärkeysjerjestykseen? hahaa
 1 248 näyttökertaa, 15 viestiä, 4.1 MB, 1 tiedosto, 04.10.2020 00:07:05
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 04.10.2020.

Nacho pelti

[48344] [20201003_235800.jpg] [4.1 MB] [4608x3456] [] []
20201003_235800.jpg

nachopelti

 · 

nacho

 · 

taco

(19)
04.10.2020 01:01:16
#395943 [+-] Piilota Suosittele

Ongelma "oikeissa" juustoissa on se, kun rasva erottuu lämmittäessä proteiineista. ns. American cheese sisältää emulsioijia, joka estää moista tapahtumasta. Samaa voi yrittää kattilassa lisäämällä jauhoja (joka sitoo rasvoja) ja maitoa (joka tekee tavarasta vähän notkeampaa). Siitä kuitenkin tulee aika puuromaista varsinkin jäähtyessään. Suomen vastine "Amerikkalaiselle" juustolle voisi olla sulatejuusto, joko kelmupaketeista tai Olympian 400 g paketista. Ja eikun herkuttelemaan.

04.10.2020 01:18:19
#395948 [+1] Piilota Suosittele

>>395943 Nachoja, pekonia, jauhelihaa, aura jyystöä, jyystöraastetta ja soosseja. Ja maissia. Valupertti katsoi vierestä kun Valupertin kikkeliä ehkä joskus imevä ihminen teki tuon. Oli tarkoitus laittaa myös paprikaa mutta Valupertti unohti ostaa.

04.10.2020 02:24:14
#395956 [+-] Piilota Suosittele

>>395943
Koskenlaskijaa on jo jonkin aikaa ollut myös sellaisena notkeampana purkkitavarana, mikä ainakin cheddarversiona toimii erittäin hyvin nachojen kanssa ja vähän helpompi kipata pellillekin.
Aurajuusto-versiostakin tuli aika hyvä dippi salsan kanssa sekoitettuna.

04.10.2020 02:33:51
#395958 [+-] Piilota Suosittele

Nachopellit on kyl jumalten mättö. Pro tips, laita nachot alle, sitte jauheliha yms päälle, noi palaneet nachot on syömäkelvottomia.

[ 15 viestiä | ]