lähti akka vaihtoon lähti akka vaihtoon
hämähäkki hämähäkki
Keksikää Otsikko Keksikää Otsikko
SDP SDP
Gigachad 8bit Gigachad 8bit
huaraaaa huaraaaa
Neekerivyö Neekerivyö
Saapa nähdä.. Saapa nähdä..
Paprika nom Paprika nom
Miksipäs ei Miksipäs ei
kaatui taivas niskaan kaatui taivas niskaan
Perkele Perkele
virta loppu virta loppu
Hinauspalvelu ryssä oy Hinauspalvelu ryssä oy
silmä silmä
vitun talvi vitun talvi
Mikki Hiiri Mikki Hiiri
Run Run
Sähto! Sähto!
Grönmarxin lehdistötilaisuus Grönmarxin lehdistötilaisuus
Katos Katos
Torille! Torille!
Potkupalloilija Potkupalloilija
Demarien jatkot Demarien jatkot
 710 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 28.09.2020 00:17:22
[ + 4 | ]

yikes

[48095] [zgjsfj9quvi51.jpg] [0.06 MB] [749x453] [] []
zgjsfj9quvi51.jpg

28.09.2020 23:20:07
#393909 [+-] Piilota Suosittele

>>393904

No onneksi sossusta.. eiku siis kelasta saa kuitenki vielä vähän rahhaa. Joten määhän oon ku valakonen neekeri (en siis Kekkosen valakonen neekeri, eli toimittaja) vaan ihan semmonen koko maaliman neekeri. Tuet juoksee eikä tarvi tehä käytännössä mittään. Kertoo vaan tyäkkärille, että ei oo töitä ja koulutukset ei sovellu niin saa aina nelijän viikon vällein vähän fyffee hiivaan ja sokuriin. Vieläku sais valamiiksi paistettuja kanansiipiä ja vesimelonia ympäri vuojen niin täähän ois saatana yks vitun paratiisi. Naam' sayin' mon?

[ 5 viestiä | ]