Kissabläjäys Kissabläjäys
Iso turbaani Iso turbaani
Vanhemmuuden ylin aste Vanhemmuuden ylin aste
Et peruuta Et peruuta
Kyllä se poika siitä vielä kasvaa Kyllä se poika siitä vielä kasvaa
Kaikilla on tarkoituksensa :) Kaikilla on tarkoituksensa :)
Kun @slayer dikkaa feikeist naisista nii mite amanda ahola menis Kun @slayer dikkaa feikeist naisista nii mite amanda ahola menis
Seesamtie: The Ultimate Über Collection Seesamtie: The Ultimate Über Collection
Scööp Scööp
:yes: :yes:
Oolen bieni nalle vain, bullea :DDDD Oolen bieni nalle vain, bullea :DDDD
Lähetyssaarnaaja Lähetyssaarnaaja
Pärisee Pärisee
Highway to the Danger Zone Highway to the Danger Zone
gta san andreas gta san andreas
atk-katti atk-katti
osotksilla osotksilla
Rauhan uskonnosta Rauhan uskonnosta
Noloa Noloa
Valtakunnat Valtakunnat
Doki doki rap battle Doki doki rap battle
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Nii saatana :D Nii saatana :D
Miten saada muutkin oksentamaan Miten saada muutkin oksentamaan
 367 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 21.04.2026 13:17:30
[ + 1 | ]

reddit ei tykkää enää japanista

[87580] [HGYJVt_XIAA6dUs.jpg] [0.14 MB] [739x1009] [] []
HGYJVt_XIAA6dUs.jpg

twitter

(175)  · 

reddit

(33)  · 

japani

(221)  · 

rasismi

(147)  · 

ebin

(116)  · 

based

(7)
21.04.2026 14:32:46
#750289 [+3] Piilota Suosittele

"they are trying to relate to westerners in such an undignified way"

Täytyy kyllä sanoa, ettei japsien rasismiin tarvitse mitenkään länsimaita sotkea.
Niillä on kyllä yllin kyllin näyttöjä asiasta ihan omasta takaa...

21.04.2026 17:54:17
#750301 [+3] Piilota Suosittele

Minä aloin pitämään nipponeista entistäkin enemmän. hieno maa ja hienoja ihmisiä.. saavat animensakin nyt anteeksi.

22.04.2026 01:43:19
#750378 [+1] Piilota Suosittele

Ei varmaan tuokaan neekeri ollu koskaan hoksannu lukea vähän historiaa, että mistä japsien rasismi johtuu. Ennen tokan maailmansodan alkamista japsit kurmotti kiinalaisia oikein urakalla. Pitivät niitä niin alhaisina, että ei kannattanut edes tuhlata ammusta vaan hakkasivat kivillä paskaks tai vaihtoehtosesti käyttivät pistinharjoituksissa maalitauluina elävältä. Neekeri kun tuossa keksii vinkua eurooppalaisista niin Mengelelle ois tullu paha olo siitä mitä japsien yksikkö Unit 731 teki.

https://en.wikipedia.org/wiki/Unit_731

[ 5 viestiä | ]