pahaa päivää pahaa päivää
vittu ben ;_; vittu ben ;_;
Pölle Pölle
Ykäsonni Ykäsonni
Tää kysyy sulta miksi syrjit ihonvärin perusteella Tää kysyy sulta miksi syrjit ihonvärin perusteella
Mahdollisesti Marionetti IRL 2 Mahdollisesti Marionetti IRL 2
If Alex Jones Did Voiceover for Doom If Alex Jones Did Voiceover for Doom
Foy Vance - Make it rain Foy Vance - Make it rain
puuttuva linkki puuttuva linkki
Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3 Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3
En oo muuten vähään aikaan nauranut niin paljon kun nyt :D En oo muuten vähään aikaan nauranut niin paljon kun nyt :D
Jabadabaduu! Jabadabaduu!
Love is a servant of aniki Love is a servant of aniki
Murica sulattaa Murica sulattaa
Joskus näin Joskus näin
Kinder Interview Kinder Interview
Ozzy Man Reviews: People F#%ked Up By Bulls Ozzy Man Reviews: People F#%ked Up By Bulls
porno on saatanasta porno on saatanasta
Free House For You, Jim Free House For You, Jim
perjantaisetit perjantaisetit
R ♂ E ♂ N ♂ G ♂ E R ♂ E ♂ N ♂ G ♂ E
Kissagifejä Kissagifejä
Kissat koiria gfffögkfhjd Kissat koiria gfffögkfhjd
Kilpikonna ja jänis Kilpikonna ja jänis
 851 näyttökertaa, 25 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
13.06.2020 15:23:04
[ + 3 | ]

Gordon Ramsay - Budjettiruokaa


lammas

(59)  · 

halpa

(14)
15.06.2020 16:23:35
#355178 [+-] Piilota Suosittele

>>355136
Sillai? Mulla se on muistissa, enkä tiedä pääsenkö tästä enää aloilleni asettumaan.

Mistähän kissaihmiset höpöttävät.. riisi ku riisi. Halvin vaa mukaan.

15.06.2020 16:28:25
#355182 [+-] Piilota Suosittele

>>355178 En minä tiedä. Minä ostan uncle bensin riisiä. Pakkauksessa lukee että keitä 10-12 minuuttia. Se tieto riittää minulle. Kuten sanoit, riisi kuin riisi.

15.06.2020 16:42:28
#355197 [+-] Piilota Suosittele

>>355192
Ei se silti riisistä hiilareita poista. Niitäkin röimies tarvii. Tarvii kyllä sitten vähän muutakin ettei iske riisitauti tai keripukki.

15.06.2020 18:04:56 | 21:26:08
#355244 [+-] Piilota Suosittele

Tein maukaksea keittoa :3

- sipulia ja varsiselleriä, kuullotus öljyssä
- tomaattimurskaa, yksi purkki tavallista ja toinen chilinmakuista
- vettä ja kasvisliemikuutio
- tarpeeksi pitkään hellalla, että vihannekset pehmeni
- hiukan makaronia, pussin pohjalla näytti ensinäkemältä olevan turhan vähän mutta en viitsinyt avata uutta pussia, sen tietää miten käy kun pasta turpoaa jääkaapissa, ei ole keitto enää keittoa
- suolaa, mustapippuria, hiukan chilimaustetta
- jääkaapissa avattuna lojunut tuorejuustorasia tyhjäksi, taisi olla ruohosipuli tällä kertaa

Kun nyt ei sattunut olemaan sopivaa prodea, esim. kanasuikaleita, niin laitoin vielä keittolautaselle kermajuustoa. Oli tosi jees :3 Sit kun oikein yrittämällä yrittää tehdä hyvää ruokaa niin ei bendele onnistu...

15.06.2020 20:06:12
#355295 [+-] Piilota Suosittele

>>355200
Mä en tiedä kuinka paljon vitamiineilla voin sitä korvata, mutta keskiviikkona oli pakko laittaa stoppi ku meinasin pyörtyä kriittisessä vaiheessa. Nyt vaan lepoa ja ruokaa vieläkin. Alkoholiakin olen vähentänyt.


>>355244
:)
Niin tein minäkin. Otin nakit kaapista, ranskalaiset ja kalapuikot pakkasesta, iskin pellille ja odotin 20min. Ripaus suolaa ja NAMS!
😋

[ 25 viestiä | ]