rämäytänkö? rämäytänkö?
Star Wars Episode XXIV: The Dong Awakens Star Wars Episode XXIV: The Dong Awakens
Gondola seuraa kaukaa tuhoa maallisen maailman Gondola seuraa kaukaa tuhoa maallisen maailman
Clintonin virallinen twiitti Clintonin virallinen twiitti
syntymäoikeus syntymäoikeus
jännän äärellä jännän äärellä
test test
Sisyfos seikkailee Sisyfos seikkailee
anteeksi mutta mitä vittua anteeksi mutta mitä vittua
Muinaiset sakolutiaanisen aikakauden reaktiokuvajäännökset Muinaiset sakolutiaanisen aikakauden reaktiokuvajäännökset
Elämän epäreiluus Elämän epäreiluus
hehe hauskaa hehe hauskaa
haaveile poika haaveile poika
Emergence – How Stupid Things Become Smart Together Emergence – How Stupid Things Become Smart Together
oh dan oh dan
Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta? Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta?
vihdoinkin vihdoinkin
Reilu kalastaja :) Reilu kalastaja :)
aidontuntuinen elokuva aidontuntuinen elokuva
Kaikki anime pähkinänkuoressa Kaikki anime pähkinänkuoressa
Heippa! Heippa!
Hyvännäkönen Laku-Petra Hyvännäkönen Laku-Petra
pot pot pot pot pot pot
Avulias natsi Avulias natsi
 797 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 19.05.2020 12:28:31
[ + 5 - | ]

Vanhusten ruoka

[43213] [vanhusten_annos.jpg] [0.03 MB] [612x373] [] []
vanhusten_annos.jpg

vanhus

(27)  · 

ruoka

(404)  · 

kohu

 · 

netti

(24)  · 

yrittäjä

 · 

2014

19.05.2020 12:33:19
#344295 [+-] Piilota Suosittele

>>344290

Kun aikoinaan muutettiin paljonkin vanhuksia hoivataloihin oli yhteistä kaikissa sama hinta ruoasta. Maksoi joku 430 eur / kk. Nykyään voi maksaa enemmän.

19.05.2020 14:57:20
#344330 [+1] Piilota Suosittele

>>344295 Tuon 430€ kun jakaa plus-miinus 30vrk:lla niin se on n.14,3€ per vrk. Melkein samalla hinnalla paikallinen pizza ; kebula kuljettaa kotiin 2 X kebab tai 2 X normi pizzaa lounasaikana (15€ hinta). Paikallinen lounasravinteli myi aiemmin paikanpäällä lounaan 8,5€ hinnalla (Ei mikään piperrys annos vaan kauhalla annosteltua), nyt sama ravintola myy noutona (ilman juomaa) 8,9€ annos ja woltin kautta kotiin kuljetettuna 10,9€. Joten miksi tilata joku kotipalvelun safka, kun voi valita halvemman ja enemmän annos vaihtoehtoja tarjoavan palvelun tarjoajista sen mieleisimmän...

19.05.2020 21:19:49
#344407 [+1] Piilota Suosittele

>>344334 Totta, itsellä tuo unohtuu kun on tottunut vertaamaan hintoja / toimitusaikoja verkossa, mutta aikanaan muorin ; vaarin (puoli)palvelutaloon tuli mainosten mukana näitä pizzakebuloiden ja lounas mestojen menulistoja ja tilasivat välillä jostain lounasruoka paikasta sapuskaa. Muistan vain kyseisestä 1/2palvelutalon hinnoista sen että kauppakassi palvelu maksoi 30€ ja sillä sai tilattua max 2 kassia kauppatavaroita ylim.kauppakassi maksoi muistaakseni 12€/kpl, mutta vaikka olisit tilannut esim.vain 1 omenan niin hinta omenanhinta + 30€. Täsmennys vielä palvelutalon henkilökunta ei kerännyt ostoksia vaan teki tilauksen prismaan tai citymarkettiin (kumpikin alle 5km päässä palvelutalosta), jossa kaupan henkilökunta keräsi ja pussitti ostokset valmiiksi (maksuton palvelu kun ostosten summa ylitti 150€) ja palvelutalon keittiö kuljetus nouti ja suoritti jakamisen asukkaille. Joten jos noin 1/3 osa asukkaista eli noin 30 teki kerran viikossa tilauksen se tiesi 30 x 30€ = 900€/vko x 4 = 3600€/kk bruttotuloa talolle, siinäkin oli kate kohdillaan.

20.05.2020 02:57:56
#344497 [+-] Piilota Suosittele

No on se saatana jos ei vanahuksellekkaan ruoka kelepaa. Ohan tuossa jo palijon enemmän ku mitä saivat sillon ku olivat itte lapsia. Eikä nyt tartte dementiakävellä sattaa kilometriä vastatuuleen ja ylämäkkeen lumipyryssä niinku ennen piti.

Ei vaan ihan oikiasti tuommosten "eväiden" valamistajat ja myyjät pittäis laittaa kiikkumaan kaiken kansan nähtäville. Vitun vittu mitä saastaa se leipä maan päällä kantaakaan.

20.05.2020 15:58:25
#344625 [+-] Piilota Suosittele

Hauskintahan tässä on, että jos vanhus olisi vankilassa olisi hänellä oma hoitaja aina tarvittaessa sekä ruokahuolto pelaisi. Tilanne ei pahemmin siitä muutu mihin vanhus pääsee liikkumaan vankilastaan.

[ 9 viestiä | ]