Reunahanaaaa Reunahanaaaa
ne tosiaan on iskunkestäviä ne tosiaan on iskunkestäviä
"Emmä mitään meinannu" "Emmä mitään meinannu"
ei siellä voinu kuvata ei siellä voinu kuvata
AR - Anonyymit Rasistit AR - Anonyymit Rasistit
Pohjois-Carolinalainen ES Pohjois-Carolinalainen ES
Oi julmuus on nimesi Oi julmuus on nimesi
Hotelli persereikä Hotelli persereikä
Matti Matti
Feissarimokat - Amerimutt kokoelma Feissarimokat - Amerimutt kokoelma
Silmämunat >:3 Silmämunat >:3
Kurre Kurre
musta kuva uimassa musta kuva uimassa
mitä sieltä uutisista nyt tulee mitä sieltä uutisista nyt tulee
Gooby ples Gooby ples
Precious Precious
Ratkaisu asiaan: Jokaisen kunnan ukot ottaa lapiot käteen. Ratkaisu asiaan: Jokaisen kunnan ukot ottaa lapiot käteen.
Pärähti perunat original Pärähti perunat original
Vesku Vesku
Hevijonne Hevijonne
Clyde Canyon Clyde Canyon
optinen ase optinen ase
On varmaan todella tukeva On varmaan todella tukeva
Liukuva ninja >:3 Liukuva ninja >:3
 842 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 14.08.2018 04:22:35
[ + 3 | ]

Viimeinen on valhe

[16007] [0.jpg] [0.19 MB] [927x1000] [] []
0.jpg

ruoka

(403)  · 

purkki

(26)  · 

sarjakuva

(524)  · 

jimbenton

14.08.2018 09:47:53
#83217 [+-] Piilota Suosittele

Jääkaappi pysyy kyllä siistinä eikä sinne jää asumaan oikein mikään, sillä jos kukaan ei sitä syö niin sit armotta roskiin. Sen sijaan säilyke / kuivamuona pussi hyllystä löytyi 2015 putki remppa siivouksen yhteydessä kuivahiivaa parasta ennen xx.xx.2011, kakun koriste kirsikoita liemessä par.ennen xx.xx.2009, möllerin kalanmaksa öljy kapseleita par.ennen xx.xx.2006, ne oli menny jo edellisessä kämpässä vanhaks. Sit jostain lahjakorista tms tulleita ananas, persikka, mango ja hillosipuli säilykkeitä jotka vanhentuneet 2-5 vuotta sitten. Viimeks keväällä heitin apteekin ongelmajätteisiin 4-5 putkiloa vanhaksi menneitä vitamiini / magnesium pore tabletteja, koska ei niitä pysty joka aamu "nauttimaan" ja sitten ne jo unohtaakin.

17.03.2021 16:53:32
#448403 [+-] Piilota Suosittele

Mulla ennätys on vissiin se kun faijan kuoltua sen kaapista löytyi kaviaaria jonka viimeinen päiväys oli 1980.

Ostettu Neuvostoliitosta ryyppyreissulla joskus ennen mun syntymää.

[ 3 viestiä | ]