santun maha meni sekasi scorpion kastikkeesta :D santun maha meni sekasi scorpion kastikkeesta :D
itsepuolustautuminen itsepuolustautuminen
Aikuisten murot Aikuisten murot
Zansatsu Ponytail 1/4 Zansatsu Ponytail 1/4
Ei jaksa keksiä otsikoita 65 Ei jaksa keksiä otsikoita 65
iines ankka sarjis (itse tehty) iines ankka sarjis (itse tehty)
@Pamputin @Pamputin
Hemulaatio Hemulaatio
Jälleen ajankohtainen Jälleen ajankohtainen
Shibe tulee alentamaan kolesteroliasi Shibe tulee alentamaan kolesteroliasi
Birb kompilaatio (se uus laulumeme) Birb kompilaatio (se uus laulumeme)
Jatkuvaa huumoria Jatkuvaa huumoria
Zansatsu Ponytail 3/4 Zansatsu Ponytail 3/4
kesän hittielokuva kesän hittielokuva
Siitä se lähtee Siitä se lähtee
"Tee se!" ;___; "Tee se!" ;___;
Tähkä iski vain silmää Tähkä iski vain silmää
montakos kaljaa tässä päkissä on, kerro. Tarkemmin en tiedä,sata montakos kaljaa tässä päkissä on, kerro. Tarkemmin en tiedä,sata
nyt loppu kehitys vammailu nyt loppu kehitys vammailu
koiran elämää koiran elämää
Kauppa se on joka facekannattaa Kauppa se on joka facekannattaa
Matematiikkaa Matematiikkaa
Fixicity - Mashup Fixicity - Mashup
WTF-Kokoelma WTF-Kokoelma
 797 näyttökertaa, 14 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 26.03.2020 19:16:17
[ + 0 | ]

Kolme erää karhun kanssa


revenant

 · 

elokuva

(138)
27.03.2020 03:27:00
#322922 [+-] Piilota Suosittele

>>322732
>>322850
The revenant (2016), ja tästä se prettyboy sai vasta oscarin. Saatana sentä entäs Blood Diamond tai Catch Me If You Can puhumattakaan Shutter Islandista.

Toi oli hyvä kohtaus kyllä, ja karhu näytti todella aidolta (jos näet ikinä karhunpentuja, olet jo melekeen kuollut), mutta toi leffa oli ihan perseestä.

27.03.2020 03:39:33 | 03:43:20
#322929 [+-] Piilota Suosittele

>>322922
Tuskin Oscarin arvoinen, mutta ihan jees.
Ja olen nähnyt karhunpentuja parin metrin päästä ilman aitaa. Niiden vanhempiin en olisi halunnut tutustua.
Siellä pohjoisen villieläinpuistossa, jonka nimeä en tähän hätään muista.

Edit: ilvekset oli paljon äkäisempiä kuin nallet, kissat on semmoisia

27.03.2020 05:58:19
#322949 [+-] Piilota Suosittele

>>322929
villieläinpuistossa

Viiden panssarilasin läpi näit? Emot on ärhäkkäitä suojelemaan. Yleensä niin karhu kuin susi väistää ihmistä. Ja kaikki tolokun elukat.

27.03.2020 13:16:05
#323075 [+-] Piilota Suosittele

>>322966 Kannattaa lukea historianetistä miten asiat oikeasti tapahtuivat. Siitä olisi saanut paljon paremman leffan. Artikkelin kesto: 45-30min, mutta olet sen arvoinen.

27.03.2020 17:12:26
#323176 [+-] Piilota Suosittele

>>322949
Totta.
Karhunpentuja syötti paikan omistaja ihan kädestä. Sillä tavalla kai ne leimautuivat häneen etteivät myöhemmin revi riekaleiksi.
Ilvekset oli toki aidan takana. Sähisivät ihan perkeleesti kun niitä katsoi silmiin.

[ 14 viestiä | ]