Nice Nice
töks töks töks töks
Nigga Stephen Nigga Stephen
Röps sbrlöl spruit Röps sbrlöl spruit
Hirvi tulee takaa Hirvi tulee takaa
Tärähti Tärähti
hieno asukokonaisuus hieno asukokonaisuus
heh heh
Kurks :3 Kurks :3
Nyt duli dabbelu! :3 Nyt duli dabbelu! :3
Korkeamman tason mämmi Korkeamman tason mämmi
Epäilys. Epäilys.
Ankkapiirtäjät on teennäistä paskaa Ankkapiirtäjät on teennäistä paskaa
Sokerimassan lähettäjä Sokerimassan lähettäjä
Vappunaamari Vappunaamari
Burgeri Burgeri
Setämiehet Setämiehet
perhanan jalka perhanan jalka
Aamuvirkkujen tyrannia Aamuvirkkujen tyrannia
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
Kaverit kaljalla Kaverit kaljalla
Proto-Jonne Proto-Jonne
Säkkituoli Säkkituoli
Nyt vittu... Nyt vittu...
 851 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.33 MB, 1 tiedosto, 23.07.2018 07:36:04
[ + 0 | ]

onko kellään tämmöstä laturia?

[15210] [kamera.jpg] [1.33 MB] [3968x2976] [] []
kamera.jpg

fujifilm

23.07.2018 10:13:45
#76592 [+-] Piilota Suosittele

Ikävä kyllä vain omaan käyttööön. Ja eikös näissä oo erillinen laturi ja tuo on siirtojohdon paikka? Ei kai tuollanen kallis voi olla...

23.07.2018 23:46:51
#76769 [+-] Piilota Suosittele

76744 emmä luota kauppoihin kun ne kuitenki tyrkyttää jotain ylihintasta paskaa tai sitten tilaa jostain alpha centaurista sen johdon jossa menee se 4-44 viikkoa aikaa

24.07.2018 12:09:09
#76814 [+-] Piilota Suosittele

Mulla. Datansiirtoon 500€ kamerassa, ja kuviensiirtoon HDMI. Eivät taira poijjaat gigantissa olla niitä terävimpiä.

[ 15 viestiä | ]