Aku ja avaruuskulttuuri Aku ja avaruuskulttuuri
Tornado tulee Tornado tulee
Dali nauttii Dali nauttii
Steph Steph
Voisiko olla? Voisiko olla?
dabbistä :DD dabbistä :DD
lempigenresi? lempigenresi?
Sonichu Sonichu
Täällä ette tappele! Täällä ette tappele!
Nii vittu! Nii vittu!
kissamainos kissamainos
Meistä tuli muurareita Meistä tuli muurareita
itqvinq itqvinq
ei paha ei paha
Aku's Diner Aku's Diner
Tintti bongailee harvinaisuuksia Tintti bongailee harvinaisuuksia
Haleja! Haleja!
Puolueettoman netin puolesta Puolueettoman netin puolesta
Praise till you're hollow Praise till you're hollow
Shwing! Shwing!
Blussasin Blussasin
Sweden-No-Go Sweden-No-Go
Luontoa kauneimmillaan Luontoa kauneimmillaan
Älä laita tällästä Älä laita tällästä
 851 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.33 MB, 1 tiedosto, 23.07.2018 07:36:04
[ + 0 | ]

onko kellään tämmöstä laturia?

[15210] [kamera.jpg] [1.33 MB] [3968x2976] [] []
kamera.jpg

fujifilm

23.07.2018 10:13:45
#76592 [+-] Piilota Suosittele

Ikävä kyllä vain omaan käyttööön. Ja eikös näissä oo erillinen laturi ja tuo on siirtojohdon paikka? Ei kai tuollanen kallis voi olla...

23.07.2018 23:46:51
#76769 [+-] Piilota Suosittele

76744 emmä luota kauppoihin kun ne kuitenki tyrkyttää jotain ylihintasta paskaa tai sitten tilaa jostain alpha centaurista sen johdon jossa menee se 4-44 viikkoa aikaa

24.07.2018 12:09:09
#76814 [+-] Piilota Suosittele

Mulla. Datansiirtoon 500€ kamerassa, ja kuviensiirtoon HDMI. Eivät taira poijjaat gigantissa olla niitä terävimpiä.

[ 15 viestiä | ]