Suihkulähde Suihkulähde
Börheä ero :3 Börheä ero :3
hörhör hörhör
avoimen pelimaailman pelit pilalle avoimen pelimaailman pelit pilalle
Sipilän muistomerkki Sipilän muistomerkki
syvällistä ajattelua syvällistä ajattelua
Miu? Miu?
dr phil sarja kuva 2 dr phil sarja kuva 2
ranskalaista ranskalaista
Cooli lintu pummaa tulet Cooli lintu pummaa tulet
Iso ylläri Iso ylläri
peruutus peruutus
Helppoa Helppoa
kärpäs liiga kärpäs liiga
Mikä selkäranka? :3 Mikä selkäranka? :3
blablablablbalblabllablabla blablablablbalblabllablabla
Op ämmä ja Smith kaksi marjaa Op ämmä ja Smith kaksi marjaa
Ihan tervettä meininkiä Ihan tervettä meininkiä
Vähän Iskraa saisi Vähän Iskraa saisi
njam, njam njamnjam, njam njamnjam, njam njam njam, njam njamnjam, njam njamnjam, njam njam
Sai kakkua Sai kakkua
Luolastolaisen perjantai Luolastolaisen perjantai
juoppo juoppo
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
 956 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 30.05.2019 02:59:26
[ + 4 | ]

Lämpömittarikielto ja myrsky eskaloituu

[30161] [kirpputorin-loytoja-osa-328-tdm.jpg] [0.2 MB] [417x2637] [] []
kirpputorin-loytoja-osa-328-tdm.jpg

feissarimokat

(147)  · 

facebook

(181)  · 

lämpömittari

(5)  · 

filtteri

 · 

pelastuspuku

30.05.2019 23:07:09
#208593 [+-] Piilota Suosittele

Näitä näkee monesti esim nettiautossa jos ei kukaan osta vien paaliin. Ihan ku se uhkailu toimis :D:D Voi ei pakko ostaa paska auto ku muuten se vie sen romuttamolle.

20.07.2019 17:59:36
#228545 [+-] Piilota Suosittele

>>228507
Onhan siinä sitä omaa tuuliajon tunnelmaa. Mutta rehellisesti sanottuna en usko, että osaisin löytää itseäni mereltä viihtymistarkotuksissa viinanhakureissuja lukuunottamatta.

20.07.2019 19:07:06 | 19:07:58
#228590 [+-] Piilota Suosittele

>>228545

Tukka hulmuamaan ja letit leveäksi. Kuin merilevät konsanaan...



Mutta nyt herää myös kymysys että pitäisitkö pukua ympärivuotisesti välttäeksesi veden varaan joutumista yllättäen? ;)

20.07.2019 23:08:45
#228694 [+-] Piilota Suosittele

>>228635

Jos saisin parilla kympillä EVA-puvun niin kelluisin siinä aina. Pissaisin sen avanneportista ja kelluisin meressä.

Sydämeni kyllyydestä ;DD

vidduuu

[ 10 viestiä | ]