Sami on piilohomo? Sami on piilohomo?
edullinen laajennus edullinen laajennus
Demarit on demareita koska ne ymmärtää rahan päälle Demarit on demareita koska ne ymmärtää rahan päälle
syyllinen syyllinen
hitomi tanaka hitomi tanaka
kiuru salilla kiuru salilla
Hienosti Hienosti
kylmä kylmä
Mustamies on iloinen Mustamies on iloinen
onnellinen isä onnellinen isä
Ville Cantell rokotteesta Ville Cantell rokotteesta
Gängsta kovis Gängsta kovis
uutisointi uutisointi
Tami Tami
speden surma on,,, speden surma on,,,
Talvistaja Talvistaja
ihana nainen ihana nainen
CSI Suomi CSI Suomi
2020-luvun wehrmacht 2020-luvun wehrmacht
Valehtelu a'la demari. Valehtelu a'la demari.
Alko Alko
nigerialaiset datanomit töissä nigerialaiset datanomit töissä
karu pohjola karu pohjola
maskotti maskotti
 803 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 09.12.2018 18:56:42
[ + 4 - | ]

Onko muille tulllut vastaavia kusetuksia

[21500] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [557x597] [] []
tiedosto.jpg

spämmi

(5)  · 

roskaposti

09.12.2018 19:03:00
#130960 [+-] Piilota Suosittele

Ei sähköpostiin oo tullut mitään tällasta mut joskus aikoja sitten tuli joku viirus mikä väitti että poliisi on lukinnut mun tietokoneen ja pitäs maksaa jotain 50e sakkoa johonkin paypal tiliin

09.12.2018 23:38:45
#131034 [+-] Piilota Suosittele

>>131026 Ei näihin tarvi kun yhen langeta niin se on jo suurvoitto huijarille. Ja jos näitä vaikka 10 000 lähtee niin kai siellä aina se yksi tyhmä on joka lankeaa.

09.12.2018 23:43:24
#131038 [+-] Piilota Suosittele

Tuosta joitain viikkoja sitten jossain kerrottiin / varoiteltiin, olisko ollut Tietoviikko.

En ole itse saanut tuollaisia uudenlaisia pitkiin aikoihin. Yhteen postilaatikkoon (jota yleisesti käytän merkityksettömissä posteissa ja rekisteröitymisissä spämmilaatikkona) tulee helvetisti lainaspämmiä, kasinospämmiä, bitcoinspämmiä ja sitten Gigantti, K-ryhmä jne. koijauksia joita on pyörinyt jo vuosikaupalla.

10.12.2018 02:08:44
#131058 [+-] Piilota Suosittele

Mul on yks ancient email jossa roskapostin suodatuksen taso on kivi ja keppi. Sinne tulee tälläsii, taino en kyl tiiä tarkallee millasii, ku en oo nii vitu tyhmä et avaisin niitä, mutta otsikoista päätellen aivan helvetisti scämmäys viestei. Tosin voi olla että oon menettäny ihan vitusti rahaa ja pilluu.

[ 14 viestiä | ]