Se on nyt sillä lailla tai ei millään lailla Se on nyt sillä lailla tai ei millään lailla
Huutista Huutista
EL CHUPACABRA EL CHUPACABRA
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
yrjistä yrjistä
Elämäni exät Elämäni exät
Pystykkö poistaa tän täältä? Pystykkö poistaa tän täältä?
TOTISESTI, MOOSES ON SIIAN VEROINEN TOTISESTI, MOOSES ON SIIAN VEROINEN
savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD
huumori huiskaus huumori huiskaus
Etnistä värinää lontoon metroasemalla Etnistä värinää lontoon metroasemalla
Tuukka Virtaperko -kokoelma 5 Tuukka Virtaperko -kokoelma 5
Deal with it Deal with it
Kabom Kabom
pat pat
puli versio puli versio
elukka elukka
Tyhmä kisse hyppää laatikkoon Tyhmä kisse hyppää laatikkoon
Koirat pidettävä riivattuina Koirat pidettävä riivattuina
Kaikki sujui odotettua börheämmin :3 Kaikki sujui odotettua börheämmin :3
mukavasti :3 mukavasti :3
Impossibru! Impossibru!
Mitä menit tekemään?! Mitä menit tekemään?!
i has pizza i has pizza :3 i has pizza i has pizza :3
 803 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 09.12.2018 18:56:42
[ + 4 - | ]

Onko muille tulllut vastaavia kusetuksia

[21500] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [557x597] [] []
tiedosto.jpg

spämmi

(5)  · 

roskaposti

09.12.2018 19:03:00
#130960 [+-] Piilota Suosittele

Ei sähköpostiin oo tullut mitään tällasta mut joskus aikoja sitten tuli joku viirus mikä väitti että poliisi on lukinnut mun tietokoneen ja pitäs maksaa jotain 50e sakkoa johonkin paypal tiliin

09.12.2018 23:38:45
#131034 [+-] Piilota Suosittele

>>131026 Ei näihin tarvi kun yhen langeta niin se on jo suurvoitto huijarille. Ja jos näitä vaikka 10 000 lähtee niin kai siellä aina se yksi tyhmä on joka lankeaa.

09.12.2018 23:43:24
#131038 [+-] Piilota Suosittele

Tuosta joitain viikkoja sitten jossain kerrottiin / varoiteltiin, olisko ollut Tietoviikko.

En ole itse saanut tuollaisia uudenlaisia pitkiin aikoihin. Yhteen postilaatikkoon (jota yleisesti käytän merkityksettömissä posteissa ja rekisteröitymisissä spämmilaatikkona) tulee helvetisti lainaspämmiä, kasinospämmiä, bitcoinspämmiä ja sitten Gigantti, K-ryhmä jne. koijauksia joita on pyörinyt jo vuosikaupalla.

10.12.2018 02:08:44
#131058 [+-] Piilota Suosittele

Mul on yks ancient email jossa roskapostin suodatuksen taso on kivi ja keppi. Sinne tulee tälläsii, taino en kyl tiiä tarkallee millasii, ku en oo nii vitu tyhmä et avaisin niitä, mutta otsikoista päätellen aivan helvetisti scämmäys viestei. Tosin voi olla että oon menettäny ihan vitusti rahaa ja pilluu.

[ 14 viestiä | ]