aku ankka pillua vailla aku ankka pillua vailla
Pieruperse perjantai Pieruperse perjantai
herra genraali herra genraali
ei herran jumalka tää biisi o vaa nii vitu kaunis ei herran jumalka tää biisi o vaa nii vitu kaunis
Tyhmä iinee Tyhmä iinee
Mitä vittua? Mitä vittua?
Ford Capri Ford Capri
Glue Glue
Baizuo Baizuo
Oy Suomen yleisradio A.B Oy Suomen yleisradio A.B
Minun :3 Minun :3
Tahtoisin vain schwip schwapia Tahtoisin vain schwip schwapia
ilmainen matka ilmainen matka
ihana nainen ihana nainen
Ylivieskan prisma Ylivieskan prisma
laihdutus laihdutus
Vihreät arvot. Vihreät arvot.
ruma reikä ruma reikä
Aku ja VKK Aku ja VKK
slava ukraini slava ukraini
Pelottava <:3 Pelottava <:3
Explosivo la Burra Explosivo la Burra
Dogs Dogs
Penismestari Penismestari
 794 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 29.08.2018 15:50:34
[ + 1 | ]

Onko muille tullut vastaavaa vai onko ihan kusetusta?

[16798] [Sieppaa.JPG.jpg] [0.08 MB] [863x673] [] []
Sieppaa.JPG.jpg

spämmi

(5)  · 

paska

(483)  · 

sähköposti

(7)
29.08.2018 15:52:29
#89045 [+-] Piilota Suosittele

ensimmäiset kysymykset varmaan pankkikortin numero ja kääntöpuolella oleva numerosarja .. eli totally leggins

29.08.2018 15:55:50 | 15:55:58
#89047 [+-] Piilota Suosittele

>>89045 Itsekin epäilin kusetusta, mutta vittu tuokin on jo sellainen, että joutui oikein miettimään onko oikea sähköposti. Nimittäin tuokin ihminen on olemassa, kun googletin, mutta tuo sähköposti josta lähetetty on niin outo.

29.08.2018 16:14:31
#89054 [+-] Piilota Suosittele

>>89051 silleinhä ne huijaukset menee, ennemmin tai myöhemmin kaikki joutuu sen kohteeksi jollain tavalla.. ei ne yritä tämmösiä huijauksia tehä jos ne ei toimis

29.08.2018 16:20:24
#89062 [+-] Piilota Suosittele

>>89054 Joku kokenut netin käyttäjä olisi jo kusetettavana, mutta nykyään on välillä vaikea tajuta onko totta, kun ennen spämmi tuli aina englanniksi, mutta nykyään hyvin tehtynä ja vielä suomeksi.

29.08.2018 16:35:15
#89073 [+-] Piilota Suosittele

Kusetusta on. Mulle on tullu sähköpostiin semmosia että kävit sinä ja sinä päivänä shell asemalla tankkaamassa ja voitit jotain. Jännä kyllä kun en ole koskaan shellillä tankannu autoa.

[ 13 viestiä | ]