naisvihaa naisvihaa
Linja-autossa on dunnelmaa :DD Linja-autossa on dunnelmaa :DD
Perussuomalainen Perussuomalainen
Korjasi näkönsä :3 Korjasi näkönsä :3
Sitä saa mitä tilaa Sitä saa mitä tilaa
go crazy go crazy
aku ja hannu kilpasilla aku ja hannu kilpasilla
anime saria kuve anime saria kuve
Nappulan muinainen etusivu Nappulan muinainen etusivu
Hapsi_n tiistaijumppa Hapsi_n tiistaijumppa
tuomio tuomio
Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa? Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa?
Työmiähen saaliz Työmiähen saaliz
kuvakulman korjausta :9 kuvakulman korjausta :9
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Vattu Vattu
Sinkkunaiset ottakkee yhteyttä Sinkkunaiset ottakkee yhteyttä
Jason Jason
Kellotan sinua ;3 Kellotan sinua ;3
Darrakahvit Darrakahvit
Neliö Neliö
rusakko vai metsäjänis? rusakko vai metsäjänis?
It's a machine gun It's a machine gun
Konservatisimi kunniaan Konservatisimi kunniaan
 858 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 13.11.2018 13:02:10
[ + 4 | ]

Hulluja nuo japanilaiset

[20508] [toktoktok.jpg] [0.1 MB] [837x558] [] []
toktoktok.jpg

japani

(221)  · 

meni

(8)  · 

naimisiin

 · 

nuken

 · 

kanssa

(5)  · 

nukke

(65)  · 

barbara

(6)
13.11.2018 13:04:53
#121217 [+-] Piilota Suosittele

35-vuotias tokiolainen Akihiko Kondo meni naimisiin virtuaalisen tytön kanssa. Hänen morsiamensa on piirroshahmo laulaja Mikuo Hatsune. Koko paskaan tämä ääliö hassasi melkein 18 000 dollaria. Sukulaiset eivät jostain syystä osallistuneet pippaloihin.

13.11.2018 13:36:06
#121223 [+-] Piilota Suosittele

Mut siis ei tämä ainutlaatuinen tapaus ole. Kuitenkin tällä tavalla ei tule ylipopulaatiota mikä on sinäällään hyvä ettei länsimaista tule mitään intiaa. Ehkä tää on just homouden ohella tapa jättää levittämästä omia geenejään. Tosin onhan japseissa populaatio laskemassa muttei ihmiset sukupuuttoon sen takia kuole.

13.11.2018 13:46:11
#121224 [+-] Piilota Suosittele

>>121223

Kun elintaso nousee, syntyvyys laskee. Maailman elintaso nousee koko ajan ja syntyvyys laskee siinä samalla. Ylikansoituspuheilla intoilevat lähinnä ne jotka fantasioivat vääränväristen nitistämisestä.

[ 13 viestiä | ]