Sekalaisia osa ö Sekalaisia osa ö
.... näyttää tutulta .... näyttää tutulta
Tyty Tyty
Bussikuskin selfiet. Bussikuskin selfiet.
Teemu ja Dyson Teemu ja Dyson
Poliisi Poliisi
*wink* *wink*
on se niin hirveää on se niin hirveää
Niin kerta Niin kerta
Roketti rollia Roketti rollia
Jesse ja vaunu Jesse ja vaunu
Sali pila Sali pila
En oo homo, uskokaa jo! En oo homo, uskokaa jo!
Koulutus Koulutus
sähköautot sähköautot
snibeti snap :p snibeti snap :p
Oktoberfest Oktoberfest
meni rikki meni rikki
Että teki tiiätte Että teki tiiätte
Halo sarjis Halo sarjis
Mäkin haluun olla kirottu Mäkin haluun olla kirottu
parkkeerausta parkkeerausta
dolan iskee jälleen dolan iskee jälleen
ihana nainen ihana nainen
 1 047 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 21.11.2018 14:52:24
[ + 5 | ]

Linja-autossa on dunnelmaa :DD

[20748] [Linja-autossa-on-dunnelmaa--DD-(cerpa,-pe-2.3.2012).jpg] [0.12 MB] [640x827] [] []
Linja-autossa-on-dunnelmaa--DD-(cerpa,-pe-2.3.2012).jpg

naurunappula

(682)  · 

spurdo

(377)  · 

bussi

(89)
21.11.2018 15:04:50
#123673 [+-] Piilota Suosittele

Kroppaa nää nyt prkl. :D Olisivat hyviäkin.
Ne voi silti laittaa sinne muistokanavalle kun tietää että e on Nauriksesta otettuja.

[ 2 viestiä | ]