Attenborough ja Javelin Attenborough ja Javelin
Siitäs sait Putin! Siitäs sait Putin!
ei vittu :DDDDDDDDDDDDDDDDDD ei vittu :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Meemi Meemi
Pahapylly Pahapylly
Juomislaulu Juomislaulu
Wanhat hyvät ajat Wanhat hyvät ajat
I am groot I am groot
Mittens armeijassa Mittens armeijassa
Flanders Flanders
kanalle kävi hassusti kanalle kävi hassusti
näkötesti näkötesti
Nyt tuli pari päivää saikkua Nyt tuli pari päivää saikkua
M̷̛̟̯̈̈́ ̶̜͍̙̔͐Ư̵̧̤͗͗͜ ̸̢̯̅͠U̵̞̱͗ͅ ̶͈̥̦͗M̵̱͙͔̊̃ ̸̪͗́̿I̶͇͒͊ ̶͇̃͊ M̷̛̟̯̈̈́ ̶̜͍̙̔͐Ư̵̧̤͗͗͜ ̸̢̯̅͠U̵̞̱͗ͅ ̶͈̥̦͗M̵̱͙͔̊̃ ̸̪͗́̿I̶͇͒͊ ̶͇̃͊
Rainerin tilipäivä Rainerin tilipäivä
tallustaja tallustaja
Ikävä Ikävä
spede spede
Sammakko ei vaan enää jaksanut elää Sammakko ei vaan enää jaksanut elää
Kirk laukoo totuuksia. Kirk laukoo totuuksia.
Tuntuuko tutulta? Tuntuuko tutulta?
Steamed hams, but it`s Pasila Steamed hams, but it`s Pasila
Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin. Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin.
Ryssäankat Ryssäankat
 1 047 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 21.11.2018 14:52:24
[ + 5 | ]

Linja-autossa on dunnelmaa :DD

[20748] [Linja-autossa-on-dunnelmaa--DD-(cerpa,-pe-2.3.2012).jpg] [0.12 MB] [640x827] [] []
Linja-autossa-on-dunnelmaa--DD-(cerpa,-pe-2.3.2012).jpg

naurunappula

(682)  · 

spurdo

(377)  · 

bussi

(89)
21.11.2018 15:04:50
#123673 [+-] Piilota Suosittele

Kroppaa nää nyt prkl. :D Olisivat hyviäkin.
Ne voi silti laittaa sinne muistokanavalle kun tietää että e on Nauriksesta otettuja.

[ 2 viestiä | ]