>>116362 Vanha viesti mutta vastaan silti. Kun peli on ilmainen, niin se on sanomattakin selvää että lisäsisällöllä rahastetaan. Siitä tulee se raha, jonka pelifirma saa itse pelin hinnan sijaan. Fortnite, Team Fortress.. Näitä on paljon.
>>541424 Tietenkin joo. Mutta jos muistelee ihan ekaa TF:ää, joka oli HL-modi eikä kukaan saanu siitä suoranaisesti rahaa. Ja vituttaa sekin kun nykyään ei puhuta enään demoversioista, mutta jotkut pelit on niitä ja joskus niistä demoistakin pitää maksaa.
Ja tulipahan mieleen kun jahtimestarikaverini kerran pakotti pelaamaan jotain helvetin metsästyspeliä ja siinä oli aivan kuin oikeassa maailmassa se 30 € metsästyskortti aina ostettava. Se jätkä laitto varmaan jotain 150 € siihen peliin kun osti jotain sorsankuvia, navea ja noutokoiran. Tulihan se vähän halvemmaksi kuin mitä se oikeasti on harrastukseensa laittanu, mutta ei kyllä päässy niitä sorsiakaan syömään.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version
Marilyn Manson - Mechanical Animals
System of a Down - Forest
Ghost - From The Pinnacle To The Pit (OV)
Amon Amarth "Twilight Of The Thunder God" (OV)
CMX - Ei Yksikään
Ugly Kid Joe - Cats in the Cradle (OV)
Loputon Gehennan Liekki - Esiripun takana
Ghost - Cirice (OV)
Metallica - Whiskey in a Jar
Car Bomb - Meta (Full Album)
7Up
ASKING ALEXANDRIA - The Death of Me (Official Music Video)
Nine Inch Nails - Gave Up (OV)
Metallica: Ride the Lightning (Live at the Day on the Green - 19