Ihminen ei tajua -.- Ihminen ei tajua -.-
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Isänmaan spurdo Isänmaan spurdo
Alfa-kaulaparta Alfa-kaulaparta
Nuggui viigsed ryddyyn :3 Nuggui viigsed ryddyyn :3
Spedermon Spedermon
Vitun köyhät Vitun köyhät
Ensimmäinen gondola avaruudessa Ensimmäinen gondola avaruudessa
Makaroonimössö Makaroonimössö
Quest of the Manwhore Quest of the Manwhore
Poop Poop
Sukellus mustaan aukkoon Sukellus mustaan aukkoon
Venäjän Itämerenlaivasto Venäjän Itämerenlaivasto
Vetinen Suomi Vetinen Suomi
On tämä saatana kasvumaa On tämä saatana kasvumaa
Agu Angga vetää tulokkaita turpaan Agu Angga vetää tulokkaita turpaan
Kiinan Putin Kiinan Putin
Vanhojen talojen sinkkunaiset ja mahtikulli Vanhojen talojen sinkkunaiset ja mahtikulli
Squish Squish
Voihan sexhibition minkä teki Voihan sexhibition minkä teki
Jeesus ja Buddha saunassa Jeesus ja Buddha saunassa
Nussitaanko? Nussitaanko?
Kasakka-tanssia vahtaamaan jäänyt gondola Kasakka-tanssia vahtaamaan jäänyt gondola
Säädöt Säädöt
 784 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 31.10.2018 20:31:12
[ + 4 | ]

EA logiikka

[19989] [45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg] [0.01 MB] [300x266] [] []
45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg

ea peli

 · 

heavy

(244)
21.01.2022 18:49:53
#541424 [+-] Piilota Suosittele

>>116362
Vanha viesti mutta vastaan silti. Kun peli on ilmainen, niin se on sanomattakin selvää että lisäsisällöllä rahastetaan. Siitä tulee se raha, jonka pelifirma saa itse pelin hinnan sijaan. Fortnite, Team Fortress.. Näitä on paljon.

21.01.2022 23:52:37 | 23:53:25
#541558 [+-] Piilota Suosittele

>>541424
Tietenkin joo. Mutta jos muistelee ihan ekaa TF:ää, joka oli HL-modi eikä kukaan saanu siitä suoranaisesti rahaa. Ja vituttaa sekin kun nykyään ei puhuta enään demoversioista, mutta jotkut pelit on niitä ja joskus niistä demoistakin pitää maksaa.

Ja tulipahan mieleen kun jahtimestarikaverini kerran pakotti pelaamaan jotain helvetin metsästyspeliä ja siinä oli aivan kuin oikeassa maailmassa se 30 € metsästyskortti aina ostettava. Se jätkä laitto varmaan jotain 150 € siihen peliin kun osti jotain sorsankuvia, navea ja noutokoiran. Tulihan se vähän halvemmaksi kuin mitä se oikeasti on harrastukseensa laittanu, mutta ei kyllä päässy niitä sorsiakaan syömään.

[ 3 viestiä | ]