Vauhti päällä Vauhti päällä
night city night city
Slayjer Slayjer
Perjantai :) Perjantai :)
Asiat törkeysjärjestykseen Asiat törkeysjärjestykseen
Mestarin laki Mestarin laki
jumissa jumissa
Nyt et karkaa >:) Nyt et karkaa >:)
Wii will rock u Wii will rock u
Ihana nainen Ihana nainen
Eipä yllätä Eipä yllätä
tissit tissit
Spollea perseeseen Spollea perseeseen
Matu ja vihreä. Matu ja vihreä.
Suunnitelma Suunnitelma
Äänestä vihreää 🤣 Äänestä vihreää 🤣
Mitä aina näkee ensimmäisenä kun avaa luolaston Mitä aina näkee ensimmäisenä kun avaa luolaston
Maailman valtias Maailman valtias
Rikokset Rikokset
Pyllyn läpsyttelyä 3 Pyllyn läpsyttelyä 3
Vuosaaren elämää Vuosaaren elämää
Akun krapula-aamu Akun krapula-aamu
Tynkkynen Tynkkynen
mustalainen mulliturpa mustalainen mulliturpa
 784 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 31.10.2018 20:31:12
[ + 4 | ]

EA logiikka

[19989] [45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg] [0.01 MB] [300x266] [] []
45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg

ea peli

 · 

heavy

(244)
21.01.2022 18:49:53
#541424 [+-] Piilota Suosittele

>>116362
Vanha viesti mutta vastaan silti. Kun peli on ilmainen, niin se on sanomattakin selvää että lisäsisällöllä rahastetaan. Siitä tulee se raha, jonka pelifirma saa itse pelin hinnan sijaan. Fortnite, Team Fortress.. Näitä on paljon.

21.01.2022 23:52:37 | 23:53:25
#541558 [+-] Piilota Suosittele

>>541424
Tietenkin joo. Mutta jos muistelee ihan ekaa TF:ää, joka oli HL-modi eikä kukaan saanu siitä suoranaisesti rahaa. Ja vituttaa sekin kun nykyään ei puhuta enään demoversioista, mutta jotkut pelit on niitä ja joskus niistä demoistakin pitää maksaa.

Ja tulipahan mieleen kun jahtimestarikaverini kerran pakotti pelaamaan jotain helvetin metsästyspeliä ja siinä oli aivan kuin oikeassa maailmassa se 30 € metsästyskortti aina ostettava. Se jätkä laitto varmaan jotain 150 € siihen peliin kun osti jotain sorsankuvia, navea ja noutokoiran. Tulihan se vähän halvemmaksi kuin mitä se oikeasti on harrastukseensa laittanu, mutta ei kyllä päässy niitä sorsiakaan syömään.

[ 3 viestiä | ]