>>116362 Vanha viesti mutta vastaan silti. Kun peli on ilmainen, niin se on sanomattakin selvää että lisäsisällöllä rahastetaan. Siitä tulee se raha, jonka pelifirma saa itse pelin hinnan sijaan. Fortnite, Team Fortress.. Näitä on paljon.
>>541424 Tietenkin joo. Mutta jos muistelee ihan ekaa TF:ää, joka oli HL-modi eikä kukaan saanu siitä suoranaisesti rahaa. Ja vituttaa sekin kun nykyään ei puhuta enään demoversioista, mutta jotkut pelit on niitä ja joskus niistä demoistakin pitää maksaa.
Ja tulipahan mieleen kun jahtimestarikaverini kerran pakotti pelaamaan jotain helvetin metsästyspeliä ja siinä oli aivan kuin oikeassa maailmassa se 30 € metsästyskortti aina ostettava. Se jätkä laitto varmaan jotain 150 € siihen peliin kun osti jotain sorsankuvia, navea ja noutokoiran. Tulihan se vähän halvemmaksi kuin mitä se oikeasti on harrastukseensa laittanu, mutta ei kyllä päässy niitä sorsiakaan syömään.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Foo Fighters - Run (Official Music Video)
Avatar - Hail The Apocalypse (OV)
Radiopuhelimet - Oulu on kaupungin nimi [FA]
Snake Eyes And Sissies
Marilyn Manson - Long Hard Road Out Of Hell (OV]
Bolt Thrower- World Eater (40k tribute)
Amon Amarth - The Way of Vikings
Marilyn Manson - Mister Superstar
IMMORTAL - Blashyrkh (Mighty Ravendark)
CMX - Ei Yksikään
Ministry - NWO
Marilyn Manson & The Spooky Kids - Negative Three
Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
Metal Cat
Slipknot - Devil In I (OV)
Marilyn Manson - Angel With The Scabbed Wings
Ministry - Burning Inside (OC video)
Carach Angren - When Crows Tick On Windows (Official Video)
Tiimipelaaja
Decapitated - Spheres of madness
Debauchery - Fuck Humanity (lyrics vid)
Marilyn Manson - In the Shadow of the Valley of Death (lyrics)