Voi vittu jos toin on normaalia Kiinassa niin Korona ei oo niiden vastustuskyvylle mitään. Suomalaisille se voi ollakkin ellei kauheasti syö kebabbila-sapuskoita..
kaikki paljain käsin käsittelyt tässä yhteydessä on ihan silkkaa jeesustelua. Sama meno se on täällä monen monessa kohtaa, ja jos käsihygienia on kunnossa, niin siinä ei ole yhtikäs mitään ihmeellistä.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Joululahjavinkkejä kiinasta
friteerattu rotta
Lego kiina
Lomakuvia
Aamupala paistumassa
WHO let the dogs out?
Fengshuita kymmenkopeekkaisista
Kiinan sukellusveneet
no coloona
TÄRKEÄ TIEDOTUS COVID-19
Vain todelliset sigma-alfat kuuntelevat tätä
No meme ;__;
Työpaikka
Onnea korona!
virgin animepäähahmo vs Chad Kung-Fu -leffa
Niin paljon voittoa
hmm..
välipala
Suomen huoltovarmuus
Corona...
McRibbit
Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista