Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
Corona Corona
Viddu! Viddu!
aivoja kutittaa aivoja kutittaa
Leo olisi mahtunut! Leo olisi mahtunut!
smooth :3 smooth :3
Kuvia, saatana 1 Kuvia, saatana 1
tuulensuoja tuulensuoja
Kelpaisi omaan kämppään Kelpaisi omaan kämppään
ei onnistunut :3 ei onnistunut :3
Ravintosuositus Ravintosuositus
Kuvia, saatana 2 Kuvia, saatana 2
taikaa ;) taikaa ;)
Arska Arska
Pipo-kisse Pipo-kisse
corona suoja corona suoja
Plot twist Plot twist
Raiskaus Raiskaus
Kusipää mummo Kusipää mummo
Ei dabbelu vaan hali :3 Ei dabbelu vaan hali :3
Punnerra itsesi aika-avaruuden läpi Punnerra itsesi aika-avaruuden läpi
hei siellä :3 hei siellä :3
Kivapuhetta, parempaa Kivapuhetta, parempaa
Löytyi Löytyi
 977 näyttökertaa, 12 viestiä, 1.31 MB, 1 tiedosto, 11.09.2018 17:56:08
[ + 4 - | ]

Matti vanhasen isä puhuu asiaa


musta

(115)  · 

tyhmä

(63)  · 

valkoinen

(53)  · 

tatu vanhanen

11.09.2018 18:09:08 | 18:28:47
#95178 [+-] Piilota Suosittele

>>95174

Äänen perusteella mennään. Kyllä minä tämän kuuntelen loppuun.

Edit: Kylläpä Terho koittaa jankata sanoja Vanhasen suuhun. Hyvin opponoitu silti kai? ja hyvin mies kertoo mikäli kysymyksiltä saa tilaa.

11.09.2018 18:39:30 | 18:40:47
#95214 [+-] Piilota Suosittele

>>95201

En kitistäisi Terhonkaan osaa pelkään "suvak-suvak-öyh-pylly-pieru" osastoon, mutta ilmiselvästi oli tarkoituksena tehdä kärkäs puheohjelmasegmentti ja ehkä pientä "henkilösalamurhausta" samalla viittailemalla rodunjalostukseen, yhteiskuntagenetiikkaan ja luokkayhteiskuntaan.

Nämä ketunansat Vanhanen väisti mielestäni ihan tahdikkaasti. Vaikka en olekaan samaa mieltä. Ja harvempi voi olla näin vanhan materiaalin perusteella. Mutta Vanhanenhan ennusti tuossa Kiinan nousun esmes. Että ihan mielenkiintoinen pätkä.

11.09.2018 19:08:16
#95233 [+-] Piilota Suosittele

Toinen kertoo asiallisesti tietopuolelta faktoja ja toisen tunteet kuumenee nupista.
Tatu osaa kyllä selkeästi ja älykkäästi kertoa asiansa.

11.09.2018 21:37:00
#95395 [+-] Piilota Suosittele

Se alkoi 90-luvun alussa. Nykyisin Somaleilla on yli 200 valtion tukemaa säätiötä. Ja alle 10% tekee oikeita töitä ja maksaa veroja tänne.

11.09.2018 22:41:01
#95430 [+-] Piilota Suosittele

>>95395 Niin on ja mitään kuitteja ei pyydellä mihin nekin rahat valuu. Puhutaan kymmenistä miljoonista veronmaksajien rahoista ja kukaan ei viitsi tutkia asiaa meneekö rahat terroristeille vai muuten vain jonkun luksuselämään.

28.10.2018 20:09:35
#115115 [+-] Piilota Suosittele

>>95243 todella rasittava toi haastattelija. Selkeesti ohjailee ja yrittää painostaa rasistiseen settiin. Liekkö tästä periytyny ylen nykyiset epäpätevät ja paskat puhe-ohjelmien juontajat.

[ 12 viestiä | ]