Peruskommari Peruskommari
Witold Pilecki - Inmate 4859 Witold Pilecki - Inmate 4859
Total Annihilation - Frontline Battle Total Annihilation - Frontline Battle
hyvää joulua :3 hyvää joulua :3
Tievihaa Tievihaa
Hotdogit Hotdogit
Black wabbit Black wabbit
Hyvän Mielen kuva Hyvän Mielen kuva
Le truck Le truck
Benis :D Benis :D
Kuvaotokset #1 Kuvaotokset #1
Heitä valtionkirkko voltti! Heitä valtionkirkko voltti!
Seksuaalisesti haluttava :3 Seksuaalisesti haluttava :3
paskaks män painovoima paskaks män painovoima
Hot anime girls Hot anime girls
Karhu Karhu
Throw that C-word around Throw that C-word around
Hjalp! Hjalp!
Jessen bileet Jessen bileet
Skidmark Skidmark
Protecin jouluruno 2017 Protecin jouluruno 2017
Joulukalenterin luukku 16: Joulumies Joulukalenterin luukku 16: Joulumies
Oma peitto Oma peitto
Ihannejoulu Ihannejoulu
 594 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.62 MB, 1 tiedosto, 10.09.2018 16:16:31
[ + 5 - | ]

Pelastetaan maailma

[17509] [afrikka.png] [1.62 MB] [1922x11634] [] []
afrikka.png

afrikka pakolaiset

10.09.2018 16:18:36
#94495 [+-] Piilota Suosittele

Joku vammanen laitto hienon kuvan suomen bujdetista ja jonku vammasen arvion pienestä osasta mitä menee vuodessa pakolaisiin. Tässä on vähän tätä afrikan pelastus todellisuutta. Ei noilla pakolaismäärillä muuteta muutaku jonkun westendiläisten hipstereiden omatuntoa positiivisemmaks.

10.09.2018 21:37:16
#94766 [+-] Piilota Suosittele

Onko väkiluku siellä ollut kuitenkin laskussa? Emt.
Imo niitä pakolaisia voi edelleen ottaa vastaan, mutta ne pakolaiskeskukset vois perustaa lähtömaahan. Eikö niin oo toisinaan tehtykin?
Jos tarve hylätä maahanmuutto tulee ei tarttis sitä pitkää venkslausta siitä voidaanko lähettää takas vai ei, tai onko henkilö ees tavotettavissa (miksi nää keskukset ei oo ns. suljettuja? Luulis olevan turvallisenpikin ja karsis pois ne ihmiset jotka hakee vain halpaa hupimatkustelua/maahanmuuttoa muutenvain mutta pakolaiskortilla/mahd. rikollisryhmien pyrkimystä liikkua rajojen yli ilman tarvetta todistaa henkilöllisyyttä jne. Sellasia tuskin kiinnostas jumittautua X ajaksi keskukseen ja sitoutua sen sääntöihin ja rytmiin) ja ns. palautuskin olisi halvenpaa. Valtaosassa lähtömaita on myös. todennäköisesti eurolla suurenpi ostovoima kuin täällä, jolloin ruokakulut jne olisi kohdemaalle pienemmät.
Lähtömaassa paikallisten viranomaisten kanssa voisi varmaankin helpommin selvittää henkilön taustat jos henkkarit puuttuu.

Sittenkun käsittelyajan jälkeen näytetään vihreää niin lentokoneeseen ja vaikka johonkin saapumiskeskukseen jossa voi venailla ensiasuntoa ja saada lisää infoa paikallisesta menosta.

Se että on kokonaan vastaan kun tuskin tulee menemään läpi politiikassa, mutta ei joku ilman ID:tä suoraan kadulle pyörimäänkään pelaa.

11.09.2018 12:38:24
#94975 [+-] Piilota Suosittele

>>94766
Kun on kyse oikeesta pakolaisuudesta on keskuksia vähän hankala lähtömaassa pyörittää kun on joko täysi sotatila tai pakopaikanhakija ja perhe teloitettaisiin jos joku saisi vihiä, että on suunnittelemassa lähtöä. Nää on ne syyt lähteä ja virallisesti myös ainoat syyt ketään tänne ottaa pakolaisena. Mutta hommahan ei todellakaan ole aukoton.

11.09.2018 19:57:40
#95301 [+-] Piilota Suosittele

>>94975
Totta, joskin maasta riippuen alueen levottomuus/vaarallisuus saattaa olla vain tietyllä alueella/jotkin kaupungit turvallisenpia kuin toiset, ja voisihan keskuksen pystyttää myös lähimpään turvalliseen maahan joka suostuu yhteistyöhön. Esim. jos sama meno olisi Suomessa niin keskus johon suomalaiset siirtyisi voisi olla Ruotsissa tai Norjassa.
Mutta hjuu, ei helppoa.

[ 9 viestiä | ]