City of broken dolls City of broken dolls
negatiivinen asiakaspalaute negatiivinen asiakaspalaute
sierra jättää sen sierra jättää sen
Markoboy Markoboy
vitun hyvää joulua :D psyyke vitun hyvää joulua :D psyyke
Saamarin kekkuli Saamarin kekkuli
herkkupiza napolista herkkupiza napolista
onlyfans onlyfans
pokausvinkki pokausvinkki
maailman vahvin superjoonas maailman vahvin superjoonas
Tiistain puuma Tiistain puuma
rankempi viikonloppu rankempi viikonloppu
mitäs mietit :3 mitäs mietit :3
psyyke 1.1.2026 psyyke 1.1.2026
Tankilla ajelua Tankilla ajelua
mlem mlem
Niin börheää meininkiä :3 Niin börheää meininkiä :3
NEVER RELAX NEVER RELAX
OI KU LUTUNE LAMP :3 OI KU LUTUNE LAMP :3
Autovisa ketä auto? :D Autovisa ketä auto? :D
börh :3 börh :3
2025 2025
työtön työtön
vartioitu torni vartioitu torni
 520 näyttökertaa, 7 viestiä, 13.09 MB, 1 tiedosto, 15.08.2024 23:13:48
[ + 0 | ]

Ryzen cpu meltdown exploit

[72582] [1000013609.mp4] [13.09 MB] [576x1024] [91.00s] [] []

15.08.2024 23:44:01
#641792 [+2] Piilota Suosittele

Jännää miten nä AMD:n ongelmat on aina korjattavissa pienellä päivityksellä ilman merkittäviä ongelmia. Intelin vastaus yleensä on "osta uus prossu" tai menetä huomattavasti suorituskykyä koodipäivityksellä.

16.08.2024 00:16:09
#641799 [+1] Piilota Suosittele

>>641792 Muutenkin jo ihan prossukantojen kanssa leikkiminen on intelillä ollut
aina se juttu, mihin itselläkin paloi käpy 2500k:n kanssa. Piti olla
hienointa uutta ja tukea vaikka mille, mutta ei menny kuin vuosi niin
oli jo uusi kanta markkinoilla ja vanha menneen talven lumia.

Jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi inteli buildiksi itsellä.
Amd ei välttämättä tarjoa sitä parasta suorituskykyä, mutta
ei ainakaan aktiivisesti yrittänyt kusta murolautasellekkaan.

16.08.2024 15:48:41 | 15:50:50
#641908 [+-] Piilota Suosittele

>>641792
Mä itse ymmärrän jos ongelmat koskee uutta piirisarja, eli uusin prossu ja uusin emo. Uusimman jälkeen tulee yleensä paremmin optimoidut prossut, josta lastentaudit korjattu. Siksi en koskaan osta sitä ekaa sukupolvea.

Mut joo, Ryzen venyy yllättävän paljon eikä Intel ole kyennyt tarjoamaan parempaa tilalle. Tai no joo pystyy, mutta sit sä joudut maksamaan paljon enemmän

e:
Tän lisäksi intelillä on aivan luokattomia i7 ja i9 prossuja. Yks i9 ei edes ollu sellanen vaan i7 jota myytiin i9 mallina. Mun mielestä kusetusta ja kuluttaja-asiamies vois ärähtää

[ 7 viestiä | ]