pitää nukkua että jaksaa pitää nukkua että jaksaa
intialaista limua intialaista limua
ritariässä 2025 ritariässä 2025
Kohtelias keskustelu kahden pajeetin välillä Kohtelias keskustelu kahden pajeetin välillä
MR BEAST CHALLENGE: ESCAPE DUBAI MR BEAST CHALLENGE: ESCAPE DUBAI
MAGGARAA OSSI :DD MAGGARAA OSSI :DD
Onnenpyörä Onnenpyörä
käytä sitä voimaa lääh puuh käytä sitä voimaa lääh puuh
Valupertti katsoo Emmerdalea Valupertti katsoo Emmerdalea
Börh Börh
serbialainen aamiainen serbialainen aamiainen
Suklaata Suklaata
Simple as! Simple as!
Öttiäisiä Öttiäisiä
rabs rabs
pientä vuotoa pientä vuotoa
Peppa normal familia Peppa normal familia
BRÖÖT :-DDD BRÖÖT :-DDD
sinne läks sinne läks
karkuun >:3 karkuun >:3
vain intia-jutut vain intia-jutut
Uusi paita Uusi paita
mikäs täällä haisee mikäs täällä haisee
Ovi avautuu Ovi avautuu
 858 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.33 MB, 1 tiedosto, 23.07.2018 07:36:04
[ + 0 | ]

onko kellään tämmöstä laturia?

[15210] [kamera.jpg] [1.33 MB] [3968x2976] [] []
kamera.jpg

fujifilm

23.07.2018 10:13:45
#76592 [+-] Piilota Suosittele

Ikävä kyllä vain omaan käyttööön. Ja eikös näissä oo erillinen laturi ja tuo on siirtojohdon paikka? Ei kai tuollanen kallis voi olla...

23.07.2018 23:46:51
#76769 [+-] Piilota Suosittele

76744 emmä luota kauppoihin kun ne kuitenki tyrkyttää jotain ylihintasta paskaa tai sitten tilaa jostain alpha centaurista sen johdon jossa menee se 4-44 viikkoa aikaa

24.07.2018 12:09:09
#76814 [+-] Piilota Suosittele

Mulla. Datansiirtoon 500€ kamerassa, ja kuviensiirtoon HDMI. Eivät taira poijjaat gigantissa olla niitä terävimpiä.

[ 15 viestiä | ]