Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3 Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3
Jotenkin suunnilleen näin 2/2 Jotenkin suunnilleen näin 2/2
hapsi_ ja Tyhmä-Antero hapsi_ ja Tyhmä-Antero
Poliisit otti Nakuankan kiinni Poliisit otti Nakuankan kiinni
@pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin @pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin
@Korvatillikka @Korvatillikka
Slayer Slayer
Alan mies Alan mies
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
Apua ;____; Apua  ;____;
Hyvä leffa Hyvä leffa
Luolastolaisten lauantai ilta Luolastolaisten lauantai ilta
Kun luolasto.org vittuilee Kun luolasto.org vittuilee
Leirille siitä Leirille siitä
Valupertti ja Nakuankka Valupertti ja Nakuankka
Voi ei Voi ei
Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
Termostaatti <3 Sinko Simo Termostaatti <3 Sinko Simo
Luolastolainen poistuu huoneestaan Luolastolainen poistuu huoneestaan
IPA IPA
Luolastolaiset morottaa kadulla Luolastolaiset morottaa kadulla
sieninaurua sieninaurua
Ehkä? Ehkä?
 380 näyttökertaa, 6 viestiä, 11.99 MB, 5 tiedostoa
04.06.2026 05:01:58
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 04.06.2026.

Jotenkin suunnilleen näin 1/2

[88626] [tiedosto_1.png] [2.44 MB] [880x1212] [] []
tiedosto_1.png
[88625] [tiedosto_2.png] [2.3 MB] [880x1212] [] []
tiedosto_2.png
[88624] [tiedosto_3.png] [2.51 MB] [880x1212] [] []
tiedosto_3.png
[88623] [tiedosto_4.png] [2.61 MB] [880x1212] [] []
tiedosto_4.png
[88622] [tiedosto_5.png] [2.13 MB] [1212x880] [] []
tiedosto_5.png

hapsi

(209)  · 

valupertti

(86)  · 

mielisairaus

(55)
04.06.2026 17:22:02
#756710 [+-] Piilota Suosittele

>>756692
Kattelin että yllättävän yksityiskohtaiset pyssyt. Yleensä aseissa tekoälyt pyllähtää, mutta tuo on jo aika hyvä suoritus. Ja meinaan noita kahta revolveria, en tota hapsin sarjakuvapyssyä joka on loistava esimerkki perinteisistä AI pyssyistä

05.06.2026 05:38:54
#756796 [+-] Piilota Suosittele

>>756692
>>756710
Joo, vaikeeta on ollu yrittää etes saaha tekoäly väkertään näitä kuvia. Runkkasin paperille alustavia luonnoksia ja sitten nakkelin linjoille, että voitko sä tehdä näistä oikeita sarjakuvia? Tuli vähän väliä ilmotus "En voi luoda vaarallista kuvaa". Siinä sitten ku vittuilin geminille menemään niin se onnistu lipsauttaan muutaman asian. Se "ite" ei tee kuvia vaan sen hoitaa joku toinen tekoäly. Ja sillä on sitten semmoset säännöt, että vaikka sanat "pyssy" tai "luoti" on sille ehdottomia estoja joita se ei vain kertakaikkiaan suostu tekemään. Köhhöh.. niin, luoteja ei näissäkään näy, mutta sitäkin enemmän kyrpiä ja pyssyjä, että jup jep ja jipjong, kuten se jodlaava olento sanoi aikoinaan.

>>756725
Ime sinä ittees :D Pistä blokkiin jos kyrvänsyylättää liikaa, saattanna tai saat vaikka panna, perkele suomen kieli on vaikeeta kirjottaa vielä nykyäänkin.

06.06.2026 17:43:49
#756958 [+-] Piilota Suosittele

>>756834
Esimerkiks se hahmotelma missä Pertin kyrpä alko täyttyä verellä oli "Vaarallinen kuva", mutta sitten tohon "hapsi ja valupertti tapasivat toisensa" se ilman mitään ongelmia piirti kullin johon nuoli osotti ja jostakin käsittämättömästä syystä sen viereen vielä isomman kyrvän. Ei näistä ota pirukaan selvää :D

[ 6 viestiä | ]