Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Luolasto on gay. Luolasto on gay.
Pertin Slice of Life Pertin Slice of Life
Kenway luolastomiitissä Kenway luolastomiitissä
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
7evilin kotona 7evilin kotona
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
@pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin @pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin
luolastolainen vol 1 luolastolainen vol 1
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
@Korvatillikka @Korvatillikka
Jumankekka homo sarjii Jumankekka homo sarjii
Norski ja Rapunaama motellissa Norski ja Rapunaama motellissa
Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24
Hyvä leffa Hyvä leffa
Kun luolasto.org vittuilee Kun luolasto.org vittuilee
Mökkireissu Mökkireissu
Wohvelilukki Wohvelilukki
Jimbon kotivideo Jimbon kotivideo
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
porkkana kuuluu pitsaan porkkana kuuluu pitsaan
Luolastolainen Luolastolainen
Hapsi teki laulun pihvistä ja musta Hapsi teki laulun pihvistä ja musta
Hapsi ja Pihvi Hapsi ja Pihvi
 279 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.7 MB, 1 tiedosto
08.04.2026 06:51:02
[ + 0 | ]

Hapsi teki laulun pihvistä ja musta

[87257] [tiedosto.mpg] [2.7 MB] []

hapsi

(209)  · 

mr pihvi

(6)  · 

digimummo

(43)  · 

paskaa

(159)  · 

suno ai

(5)  · 

luolasto

(149)
08.04.2026 20:09:27 | 20:12:41
#747736 [+-] Piilota Suosittele

>>747596
Se on just näin ku
>>747642
sen sano.

Mutta joo, sehän on just tommosta geneeristä punkkipaskaa niin kaikkihan se kuulostaa samalle. Sitte ku Suno AI:lla vääntää näitä niin tottakai se ottaa inspiraatiota kaikista niistä sampleista mitä sille on annettu. Sama juttu ku vedät jotakin norjalaista oksennusmurinametallia niin ei niitä erota kukaan toisistaan. Sama juttu poppimusan kans. Ennen sentään saatto äänestä erottaa vaikka Britneyn ja Christinan, mutta nykyään kaikki kuulostaa aivan loputtomasti samalle.

Ite asiassa nykymusa on semmosta, että kaikki vetää vaan yhtä ja samaa paskaa menemään eikä ketään tunnu kiinnostavan. Ennen sentään oli vaikka Rollarit tai King Diamond jotka veti omaa settiään. Toisesta tuli sitten mainstreamia jonka jälkeen kaikki alko kuulostaan samalle. Kai se on jotakin jutkujen laskutoimituksia, että ku tehään tarpeeks monta poikapändiä niin väki vaan kuuntelee ja ostaa levyjä vaikka kukaan ei erota niitä toisistaan.

Niin.. tästäpä tulikin mieleen se Catalinan poikabändi. Tossa stoori silleen lyhkäsesti vähän oiottuna :D



>>747596
ps. Ettet sä nyt sekottais vähän ku tähän?

[ 3 viestiä | ]